شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

یامن اسمه دواء

1391/9/22 19:18
نویسنده : مامانی
1,698 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهنام خدا

 

دختر گلم رو امروز دوباره بردم دکتر ، از 23آبان تا الان این سرما خوردگی به تناوب میاد و میره چند روز شدتش کم میشه و دوباره روز از نو روزی از نو / بعداز مصرف داروهای دفعه قبل یه دوره هم داروهای گیاهی رو امتحان کردم ولی افاقه نکرد و امروز که بردمش ،دکترش گفت لوزه هاش عفونت کرده اساسی بعدش پرسید تارا خانم مهد میره گفتم آره گفت بله دیگه این از اثرات مهد هستش که بچه ها مدام مریض میشن /گفتم دکتر توروخدا همه چیزو خراب نکن شما که نمیدونی ما چه ترفندها به کار بردیم تا این دخملی بالاخره دلش رضا داد و تو مهد موندگار شد. حالا شما آتو دستش ندین که همه رشته های ما پنبه بشه دیگه!!!

ای پروردگار مهربانم خودت سلامتی کامل رو به دخترم بازگردان چراکه من همه چیز رو از تو میخواهم بدون هیچ واسطه ای...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رها
22 آذر 91 19:28
وای وای وای!
مامان! این دختر گل هنوز مریضه؟
این دوتا رو بذار رو لپای تارا جونم
امیدوارم زود زود خوب شه


آره اجی دیدی که چقدر ضعیف و لاغر شده بود
علي ما
22 آذر 91 19:39
سلام
اگر به جاي چاي دم كرده نعنا يا پونه بخوريد خيلي احتمال سرماخوردگي در اين حد رو كم ميكنه.
در واقع سرما خوردگي براي سيستم دفاعي بدن خوبه.
با اين كار سرماخوردگي خفيف مياد و ميره و كارمون به اينجاها نميكشه.
به سايت دكتر روازاده برو و گشتي داشته باش.
يه سرچ كني تو گوگل ميري تو سايتش.

انشاالله زودتر خوب بشه.
از اين داروهاي شميايي بهش نده.

ممنون از لطفتون

مامان تارا و باربد
24 آذر 91 8:42
سلام خدا بد نده امیدوارم هر چه زودتر سلامتی حاصل بشه و خیال مامانی مهربون راحت بشه


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
25 آذر 91 8:33
عزیزم نبینم مریض باشی انشالله زود زود خوب میشی...
مامانی مهربون کمی عسل با ابلیمو مخلوط کن و به تارا جون بده خیلی عالیه..
اهنگ وبتونم خیلی با حاله...


ممنون به خاطر حضور و نظر خوبت عزیزم
مادر کوثر
25 آذر 91 11:21
ای بابا آره دیگه از بدی های مهد همینه! امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه این دختر نازمون
مامان پریسا
25 آذر 91 16:38
ایشالله بلا دور باشه.خیلی مراقبش باش

خصوصی


مررررررررسی دوست جونم
سحر مامان اهورا
26 آذر 91 12:38
عزیزم نگران نباش ایشالا زودتر خوب میشه
راستی آهنگ پس زمینت خیلی آرامش بخشه خوانندش کیه؟


مازیار فلاحی
مامان سونیا
26 آذر 91 12:44
وای عزیزم این سرما خوردگی پاذیز چیه توی همه خونه ها جا خوش کرده خیال رفتنم نداره
عزیزم انشاالله زود زود خوب بشی و سلامت


ممنون خاله مهربون
محمد
26 آذر 91 14:10
شادباشید وسلامت


ممنون از حضورتون
مهتاب
26 آذر 91 15:28
رویا جون غصه نخور سال پیش که دخترم مهد میرفت دائم مریض بود هر روز پیش دکتر بودیم وقتی فیلم طی سال مهدش دیدم میخواست اشکم دربیاد همه جا مریض بود . یکی از مربیها گفت سال دیگه کمتر از امسال مریض میشه چون بدنش مقاومتش بیشتر میشه و گوش شیطون کر امسال خیلی بهتر شما هم حوصله کن درست میشه به تارا جون یاد بده طی روز چیزی سمت دهانش نبره و اگه می بینه یکی از دوستهاش سرما خورده مواظب باشه زیاد بهش نزدیک نشه ازهمه مهمتر شستن دستها موقع چاشت خوردن و وقتی هم از مهد میاد حتما بشوره سعی کن از حوله یک بارمصرف طوی مهد استفاده کنه .
وای من مثل مامان بزرگها کلی نصیحت کردم
نه نه جون مراقب خودت ودختر گلت باش


بسیار فیض بردیم ننه مهربون همیشه محتاج راهنمایی شما هستم بوس

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 23:13
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
خاله ی رضاجون
2 دی 91 12:49
خدایا فرزندانمونو از خودت هدیه گرفتیم پس خودت حافظ سلامتی داده هات باش. آمین


الهی آمین
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 2:20
ای جوونم...الهی الان حالش بهتر شده باشه