شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

شاهکار مامانم

1392/2/8 0:57
نویسنده : مامانی
3,006 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش : 7/2/92

سلام عزیزکم

این پست رو به درخواست خودت برای آجی رها گذاشتم قلب

دوسه روز پیش نازنین دختر همسایه رو آوردی خونه و گفتی مامان ببین منم از این لباسهایی که نازنین دوخته میخوام (چشم و هم چشمی بین تو و نازنین در المپیکه)

گفتم چشم دخملم برات میدوزم / خیاطی رو در حد یه بخور و نمیری بلد بودم و خیلی وقت بود طرف چرخ خیاطی نرفته بودم دیدم فرصت خوبیه دستی گرم کنم

خلاصه یه پارچه خنک تابستونه از همون رنگ و همون جنس خریدیم و آوردیم خونه / فرداش بعداز راست و ریس کردن کارها ساعت 9 نشستم پای دوخت و دوز و تا ساعت 11 و 30 دقیقه شب تمومش کردم.

اتوش زدم و آویزون کردم تو کمدت و به بابا سپردم نه یه وقت صبح که میره مهد نشونش بدی چون در اون صورت محال بود لباس دیگه ای بپوشی و از ذوقت با همین لباس تو خونه ای میرفتی مهدچشمک

فردا بعداز اینکه از مهد برگشتی زنگ زدی به من و با خوشحالی فراووووووووووووووان گفتی مامان جونم دستت درد نکنه خیللللللللللللللی خوشگله و خیلی خوشحالم کردی (طفلک مجبوره از شاهکار مامانش تعریف کنه  هیپنوتیزم) قابل دختر گلم رو نداره عزیزم من برای خوشحالی تو جونمو میدم فدات بشم قلبماچ

امروز عصری هم اصرار کردی عکسهاتو برای آجی رها بذارم تا اونم ببینه / کلا از هرچی ذوق زده میشی اولین نفری که دوست داری تو خوشحالیت شریک باشه آجی رهاست .

آجی رها اینم عکسهای دختر عزیزمن / (تعریف کن روحیه ام بره بالا استعدادم شکوفا بشه ، یه وقت نزنی تو ذوقم ها !!!!خیال باطلخجالت)

 

 

 

 

 

 

خیال باطلخیال باطلخیال باطل

 

و در پایان تولد فاطمه خانم گل بابا  رو تبریک میگم و از خداوند بزرگ میخوام که همیشه سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادرش زنگی کنه

 این کارت تبریک رو هم از طرف ما بپذیرید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

رها
8 اردیبهشت 92 0:28
عزیز منه این دخمل گل
بوس بوس بوس برای آجی گل خودم
تارای عزیزم لباست خیلی خیلی خیلی خوشگله
ماه بودی با موی کوتاه و لباس جدید ماهتر شدی
مامان دستت درد نکنه برای تارا جونم لباسی به این قشنگی دوختی،
حرفه ای شدی ها!



مرسی عزیزم ماهم دوست داریم یه عالمه بووووووووووووس
قربون آجی خودمون بشم که اعتماد به نفسمون رو بالا می بره شما رو نداشتیم چیکار میکردیم ؟؟؟؟؟؟
مامان( فاطمه، گل بابا)
8 اردیبهشت 92 0:36
سلام. بابا دست مریزاد خیلی خوبه خانم...


آخ جون به خودم امیدوار شدم
مامان( فاطمه، گل بابا)
8 اردیبهشت 92 0:51
ممنون خاله جون


قابل گل دخترمون نداشت /تولدش هزاران بار مبارک
مامان( فاطمه، گل بابا)
8 اردیبهشت 92 1:09
واااای خیلی از لطف وتوجه تون متشکرم. ان شاءالله سایه تون همیشه رو سر تارا جون باشه وسلامت وسربلند باشین.


قابل فاطمه جونم رو نداشت
وانیا
8 اردیبهشت 92 1:11
عزیزم به ما سرنمی زنید


چشم
مامان نرگس
8 اردیبهشت 92 1:47
سلام سلام بابا خیلی بلدی هااااا. آفرین خیلی خوشکل شده. خیلی هم بهش میاد.


ممنون از اینهمه تعریفاتون خوشم آمد دیگه یککککککککککککککککککی بیاد منو بگیره !!!
مامان ترنم
8 اردیبهشت 92 8:08
عزيزم خيلي قشنگ دوختي.
حالا خوبه در حد بخور و نمير بوده وگرنه مي‌خواستي چه كني؟
جدي مي‌گم واقعا عاليه. من كه از خياطي هيچي نمي‌دنم و اصلا نمي‌تونم چيزي بدوزم. خوش به حال تارا با اين ماماني هنرمندش.


ای بابا دیگه اینقدرها هم کارم تعریفی نیست
مادر کوثر
8 اردیبهشت 92 8:27
چه خوشگل


آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیكر مهر است

هم قبله و هم كعبه و هم عشق و نیاز است




بسیار زیبا بود ممنونم /متنهات همیشه ناب هستند
مامان آرشيدا قند عسل
8 اردیبهشت 92 8:34
نههههههههههههه !!!! اينو خودت دوختي بابا خياط ! بابا استاد!! آقا سفارش خياطي بگير والا باوررررررررر كن درآمدش بيشتره هان !! ببين كي گفتم !خلاصه اگه تصميمت رو گرفتي بگو تا واست پارچه بفرستيم واسه ما هم بدوزي والاااا !! ميدوزي ديگه نه كه بگي فقط واسه دخترم ميدوزم ولا غير!!
تارا گلي لباست خيليييييييييييييييييييييييي خوشگله مباركت باشه خيلي هم بهت مياد عزيزممممم


اتفاقاً دستم فقط برای دخملی روونه
اگه میخوایین درخدمتیم ولی باید بگم طرز کار من اینطوریه لباسو در حد پرو میدوزم هی میکنم تنش هی اضافه هاش رو قیچی میکنم و... همینطور ادامه میدم تا یه چیزی ازش دربیاد والا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 اردیبهشت 92 15:33


واقعا هنرمندین ... خیلی قشنگه.


ههههههه ... چشم و هم چشمی در حد المبیک ...




ممنون / واقعععععععععععععععععععععاً
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
8 اردیبهشت 92 15:33
تولد این دخملی ِ کوچولو هم مبالــک ...


مرررررررررررررررسی
مامان آوا
8 اردیبهشت 92 16:57
چه لباس قشنگی تارا خانم خوش به حالت که مامانت این کارا بلده


چشماتون قشنگ میبینه خانومی
مامان سونیا
9 اردیبهشت 92 8:41
واقعا قشنگ دوختی رویا جون خیلی خوشگله چقدرم به تارجون میاد من که از دیدنش لذت بردم مبارکت باشه خوشگل خانم


وایییییییییی راست میگی ؟ ممنون از اعتماد به نفسی که بهم دادین
ارغوان
9 اردیبهشت 92 9:55



مرسی از حضورت عزیزم
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 10:45
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک




این یکی رو خوب اومدی ...
روز شما فرشته مهربون هم مبارک باشه
مامان آوا
9 اردیبهشت 92 20:53
مهربانی مادر است
ایثار مادر است
عشق مادر است
زندگی مادر است
رنجر مادر است
غم خوار مادر است
درد مادر است
تنها مادر است
بهترین جمله گیتی مادر است .
مامانی خوب پیشاپیش روزت مبارک


روز شما مامانی مهربون هم مبارک باشه عزیزم
فرناز
9 اردیبهشت 92 23:44
سلااااااااااام
حالتون خوبه؟
خسته نباشید
ایول بابا ایول عجب لباسیییییییییییی
مامان جونی دستت درد نکنه
تاراجون مبارکه مبارک
ماشاا.. ماه شدی خانومی


شرمنده میفرمایید....
فرناز
9 اردیبهشت 92 23:46
بازم سلام
راستی مامان تاراجونی من که هر کاری کردم نشد این آهنگ رو داشته باشم
میگم میشه راهنماییم کنی که چیکار کنم؟
ممنون از لطفت گلم


چشم عزیزم الان کد رو برات میفرستم
مامان آرشيدا قند عسل
10 اردیبهشت 92 9:12
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
پيشاپيش روزت مبارک!


قربونت برم خانومی /مرسسسسسسسسسی
مامان ترنم
10 اردیبهشت 92 9:22
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی ، روزت مبارک.



عزیزمی گلم / سایه ات بالای سر دخمل کوچولوت مستدام باد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
10 اردیبهشت 92 11:03
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آســـــــــمانی پر گل

دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره

تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ...

♥ روزت مبارک بانو ♥


واییییییییییییی چه خوشمل چه روح نواز / مرسی بانوجان
مامان سونیا
10 اردیبهشت 92 15:27
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل

صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر
را به شما دوست عزیزم تبریک میگم



ممنون بانو / این روز عزیز رو به شما تبریک عرض میکنم
مامان آوا
10 اردیبهشت 92 16:36
قالب نو مبارک


مررررررررررررررررررررررسی مادام
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 19:08
وای مامانی خیلی قشنگه
تارا جون شما هم خیلی خوشگل و ناز شدی
تولد این نازنین هم مبارک


مادر شاهکار طبیعت
مادر مهربون روزت مبارک


بسیار ممنون از همه چی گلی / روز شما هم مبارک باشه
مهتاب
11 اردیبهشت 92 0:18
وای چه قدر جالب تمیز از کار درمومده خیلی هنرمندی

با اینکه شاغلی عجب خلاقیت داری خیلی رنگش به تارا جون میداد

راستی یقش چطوری دوختی برام مینویس




این ساده ترین یقه ای که میتونم بدوزم / کافیه یقه لباس رو به شکل هفت برش بزنی بعد یه نوار بلند عرضش هرچه دوست داری بلند باشه همون رو میزنی من 10 سانت زدم بعد نوار رو دورتادور یقه لباس میدوزی /به همین راحتی


مهتاب
12 اردیبهشت 92 16:28
ممنونم عزیزم حتما امتحان میکنم این مدل
رویا جونم من رشته تحصیلی خودم هیچ ربطی به خیاطی نداشت تابحالم سوزن دستم نگرفته بودم اما ازوقتی مبینا اومد کلی خیاطی کردم فقط بانگاه اصلا نمیدونم الگو چی یا بقیه اصطلاحات خیاطی فقط از یک چیزی که خوشم میاد شکلش میدوزم برای همین خیلی وقتها خراب میشه
خیلی وقتهاهم قیمت پارچه گرونتر از خرید خود لباس درمیاد . اما چیزی که هست وقتی یکچیزی خودم درست کردم بر دخترم میبینم کلی لذت میبرم
برای همین هرچند وقت یکبار میرم سراغ خیاطی برای بعضی مدلها میتونم با شما مشورت کنم

اگه وقت کنم میخوام یک پست از لباسهایی که درست کردم بزارم
بازم ممنون بخاطر جوابت


آفرین به شما بانوی هنرمند من به تواناییهات اطمینان دارم / خود من هم کارم همینطوریه همه چیزو ذهنی میزنم / خوشحال میشم کمکت کنم البته اگه چیزی که میخوای رو بلد باشم // حتما کارهاتو بذار خیلی دوست دارم ببینم

مامان پریسا
12 اردیبهشت 92 17:59
افرین رویا جون کارت عالیه عزیزم.


مررررررسی عزیزم
خواهر فرناز
12 اردیبهشت 92 23:32
وای چه خوشگلههههههههههههههههههههه
دست مامان گل درد نکنه
خیلی قشنگ دوختی
همینا را میگفتی براش پارچه خریدم بدوزم برای تابستونش؟


ممنون دوست جووووووونی
آره همین بود
مامان تارا و باربد
15 اردیبهشت 92 12:36
بابا استاد حرفه ای عجب کاری دستت درد نکنه چقدر به خانومی میاد
روزت مبارک مامانی گل بابت تأخیر ببخشید


ممنون دوست خوبم /
هدیه خدا
22 اردیبهشت 92 16:30
دستت درد نکنه مامان تارا خانم. خوشبحال تارا خانم با مامان خوش ذوق وسلیقه و مهلبونی که داره.


ممنون عزیزم نظر لطفته