شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

تارا در پارک نفت

1391/4/9 19:03
نویسنده : مامانی
395 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم حک شده ای در من چون ردپای دندانی بر شقیقه ی سیبی سرخ

امروز از صبح منتظری چون قراره خانواده عمو غلامرضا بیان خونمون و چندروزی بمونن از دیروز همه اش میپرسی کی جمعه میشه که فرناز و مهسا بیان خونمون؟

دیشب هم عمه گلستان زنگ زد و گفت تارا رو آماده کن بیایم ببریمتون پارک ، خانواده عمو جعفر(عموی من) هم باهاشون بودند . من گفتم شام با من خلاصه ساندویچهامونو درست کردیم و منتظر نشستیم .تو که خیلی ذوق داشتی سریع رفتی و لباساتو پوشیدی و آماده شدی هرچه گفتم دخملی حالا زوده فایده نداشت . ساعت 10 رفتیم و حسابی بازی کردی و حدودای ساعت 12 هم برگشتیم .

اینم چندتا از نقاشی هایی که با مداد رنگی های جدیدت کشیدی:

این عکس بالایی یعنی حمام خونه است

اینم خودتو بچه هاتی ،عسل و سهراب(جدیدا اسم سهراب رو گذاشتی عمر!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)