شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

آرایشگر ناشی

1391/4/28 19:46
نویسنده : مامانی
588 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ شکلک های شباهنگ

دیشب دخملی یهو زد به سرش رفت اتوی مو رو آورد و گفت مامان بیا موهای منو مثل موهای فرناز فرفری کن منم عاشق آرایشگری معطل نکردم و دست به کار شدم بعداز ده بیست دقیقه ای وقتی نتیجه کار رو نگاه کردم از خنده روده بر شدم .niniweblog.com

آخه قیافه اش خیلی خنده دار شده بود نمیدونم آرایشگر ناشی بود یا موهای فر به دختری نمی اومد...niniweblog.com

خودتون نظر بدین ایراد از من بود یا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینقد بهش خندیدم رفت بازشون کرد و شونه شون کشید ولی مگه صاف میشدند کار خودمو کرده بودم اینم عکس آخریش :

طفلی عزیزم .....توروخدا ببینید قیافه شو به چه روزی انداختم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سونیا
20 مرداد 91 12:01
من نفهمیدم ایراد از کوم یکی بود موهای تاراجون یا آرایشگر
maryam
26 مرداد 91 22:01
khoshgele....boooooos....vali roori man riztar mikham...