شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

فقط عکس

1391/5/21 22:20
نویسنده : مامانی
2,343 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

دختری خودشو خوشگل کرده با کلیپسniniweblog.com

niniweblog.com

اینم پسر عزیزش قبلا باهاش آشنا شدین اسمش عمره !!!

niniweblog.com

خونه باربی که مامانش به خاطر اینکه دختر خوبی بوده براش خریده

niniweblog.com

این عروسک کوشولو رو هم فرشته مهربون برای دخملی هدیه آورده 

niniweblog.com

تارایی داره به مامانش تو درست کردن شیرینی کمک میکنه (شیرینی ها رو پاپیونی میکنه)

 

عزیزم بعدش هم پیش بند بست و ظرفای مامانی رو شست .قررربونش برم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

بابای دوقلوها
22 مرداد 91 8:39
فرشته خوشگل
تارایی؟؟ پس شیرینی واسه ما کووو؟؟ خوشمزه بود؟

آفرین به گلی که تو کارای خونه به مامانی کمک میکنی


ای بدک نشده بود کار اولمون بود
مامان آرشیدا قند عسل
22 مرداد 91 11:36
سلام ماشاالله چه دختر نازی دارید ، ممنون لطف دارید باعث افتخاره من شما رو به نام شاهدخت من تارا لینک میکنم امیدوارم راضی باشید.


مررسی منم با افتخار لینکتون کردم
مامان سونیا
22 مرداد 91 16:39
ماشاالله به این کد بانو مامانی تا تارا خانم رو داری دیگه غمی نداری
فرناز
22 مرداد 91 17:16
سلام
واااااای خداجون عجب عکساااااای خوشکلی به به
منم از این عروسک که پستونک داره دارم و خیلی هم دوستش دارم
میدونی تاراجونم من اسمشو گذاشتم پانی
چه خونه ی نایسیییییییی
به به شیرینیییییییییی من که خیلی دوست دارم
بیام کمک
ماشاا... به گل دخملی که کمک مامان جونی می کنه

مرسي فرناز جون خوشحالمون كردي عزيز

zahra
22 مرداد 91 18:52
maryam
22 مرداد 91 19:39
سلام تارا جونم عکسات خیلی ناز بود
مامان سونیا
23 مرداد 91 8:12
ستاره زمینی
24 مرداد 91 2:44
عزیزمی تارا جون............
مریم مامان درسا
24 مرداد 91 4:38
الهی قربونش برم که این جوری کمک میکنه منون که به یاد من و درسا هستی ، این چند وقته خیلی درگیر بودم ، ببخش که دیر بهتون سر میزنم ، آخه تو این چند وقت درسا خیلی اذیت شده
ilijoon
24 مرداد 91 14:08
قربونت برم عزيزم كه به ماماني كمك ميكني
ilijoon
24 مرداد 91 14:08
چه عكسهاي نازي
ilijoon
24 مرداد 91 14:09
به به فرشته مهربونتون خيلي با سليقه است چه عروسك قشنگي مباركت باشه عزيزم


مررررررررسی از لطفتون
مامی بردیا
26 مرداد 91 8:15
به به چه دختر نازی

کدبانوی خوشگلی


خدابراتون نگه داره


ممنون از حضورتون بازهم منتظرتونیم
❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 19:21
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان لنا
26 مرداد 91 20:12
چه دخمل نازی هزارماشاا... چقدر دیر دیدمت خوشگل خاله آفرین اینقدر خانمی عزیزم
رها
28 مرداد 91 4:06
عزیز منه
مامان پریسا
28 مرداد 91 9:22
خوشکل خانمی دستت درد نکنه که کمک میکنی. عزیزم
نرگس مامان طاهاو تارا
28 مرداد 91 14:24
همه تارا اينقدر گلند؟


همه شون ماهند
ترنم
1 مرداد 92 23:21
سلام من ترنم


ای وای اینهمه شکلک چرا؟ ترسیدم