شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

عید فطر و تشکیل ستاد بدرقه

1391/5/28 19:24
نویسنده : مامانی
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 هرچند که من گناهکارم يا رب
بر رحمت تو اميدوارم يا رب
بر وسعت عفوت چه نگاه اندازم
بر کرده خود نظر ندارم يا رب
(ماه عشق، ماه صفا، ماه نور و ماه نزول برکت تمام شد، خدايا ما را درياب)

niniweblog.com

سلام سلام صدتا سلام  ، خدا بخواد فردا دیگه عید میاد . امروز که سرکار بودم همه اش احساس روز ٢٩ اسفندی و منتظر سال تحول بودن و نو شدن سال رو داشتم.

niniweblog.com

من و تارا و بابایی جزء ستاد بدرقه هستیم البته اگه فردا عید فطر باشه  niniweblog.com

 (ستاد بدرقه مامانم)niniweblog.com     آخه قرار انشاء الله فردا شب راهی زیارت کربلا بشه

خیلی وقته پیششون نرفتیم دلم لک زده واسه همه شون ، اگه همه چی طبق برنامه باشه بعداز بدرقه مامان جونم سریع برمیگردیم و راهی شیراز میشیم. دخترکم هروز یکی از انگشتاشو میخوابونه و میگه چهار روز دیگه مونده ...سه روز دیگه مونده و...

 

عسلی الان رفته خونه همسایه با نازنین دوستش بازی کنه ، فعلا روابط حسنه است فقط کافیه یه چیزی از تارا بخواد و دخملی مخالفت کنه  نازنین خانم هم که نقطه ضعفشو بلده و سریع بر روابط حسنه فی مابین خط بطلان میکشه و میگه باهات قهرم. تارا هم حساس در مقابل مثل ابر بهار اشک میریزه    niniweblog.comو میاد میگه مامان حالا چیکار کنم دیگه هیچ دوستی ندارم حالا با کی بازی کنم ؟ آخه دختر دلت میاد دخترم اینهمه بهت محبت میکنه؟؟؟ چرا دلشو میشکونی؟

آهان ایناهاشون تشریف آوردند (تارا و نازنین)

وااااااااااااای برم به افطاریم برسم بوی سوختگی میاد....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آرزوی من
28 مرداد 91 23:09
خودشم مثل اسمش خوشگله
تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است
ماه مهمانی تمام و مه‌نگارم رفته است

با گل این بوستان تازه انسی داشتم
گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است

عید شما مبارک


ممنون از لطفتون عیدشماهم مبارک
مامانی درسا
29 مرداد 91 2:21
مامانی عیدت مبارک ....... به مامانی هم بگو انشاالله بره سفر و به سلامت برگرده ..... التماس دعا ...... سفر هم خوش بگذره دختری هم ببوس گلم


ممنونم عزیزم
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 11:33
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی. عید برعاشقان مبارکباد.
آریوبرزن
29 مرداد 91 12:28
سلام عیدفطربرشما،تاراخانم وآقای ایزدیار مبارک.زیارت مادرتان هم پیشاپیش قبول باشد.
آریوبرزن
29 مرداد 91 12:30
سلام وبلاگ شماوقتی ازطریق موزیلا بازمی شود.پیام امنیتی می دهد.لطفا بررسی کنید.
daria
29 مرداد 91 14:00
سلام رویا خانوم چه دختر ماهی دارین بزنم به تخته خیلی خوشگله. خوشم اومد دیدم مامانا هم دست به کار شدن. راستی عیدتون مبارک خوش باشید یا حق
ilijoon
29 مرداد 91 16:49
عيد تان مبارك
مامان تارا و باربد
30 مرداد 91 18:24
عیدتون مبارک خانومی
مطبخ رويا
31 مرداد 91 0:24
سلام نازنينم ....طاعاتتون قبول باشه ....عيد تون مبارك ....من شما را لينك كردم .
مامان فافا
31 مرداد 91 14:42
سلام مامانی.انشاالله که حالتون خوبه. این چند وقته شرمندتون شدم بخدا.نمدونم چرا نمتونستم وارد وبلاگ تارای عزیزم بشم.ولی حالا خداروشکر انگار مشکل برطرف شده.قول میدم که زود به زود بیام بهتون سر بزنم. با تاخیر عیدتون مبارک انشاالله مادرتون به سلامتی میرن و برمیگردن تارای عزیزم رو هم ببوس
جیرجیرک
31 مرداد 91 19:01
سلام عزیزم عیدتون مبارک نمیدونم آخر اوکدید شیراز یا نه ولی امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
ayda
1 شهریور 91 21:57
سلام و عرض ادب و احترام، با تشکر از مطالب خوب و قشنگی که زحمت میکشید و میذارید من آیدا صاحب وبلاگ کافه ی آیدا هستم بخاطر مطالب خوبی که وبلاگ شما داراست مایلم با شما تبادل لینک داشته باشم، اگر شما هم مایل به این کار هستید لطف کنید منو با نام "کافه ی آیدا" لینک بفرمایید و در وبلاگم پیغام بگذارید تا در اسرع وقت لینک شما را در وبلاگم اضافه نمایم. با تشکر
مامان پریسا
1 شهریور 91 23:26
سلام گلم. عید شما هم مبارک. ایشالله به سلامتی برگردن. خب عالم بچگی دیگه.....
مامان پریسا
1 شهریور 91 23:27
راستی عزیزم ادرسی که برای ما میذارید همیشه مشکل داره و من از روی لینکتون میام. خوبه که ادرس را چک کنید.
مامان سونیا
2 شهریور 91 18:35
انشاالله که سفرشون بی خطر باشه و جاشون پیش مشا خالی نباشه سفر خودتونم بی خطر انشاالله خوش بگذره جای ما رو هم خالی کنید
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 12:24
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم