شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

تارا و کریستالهایش

1391/7/5 20:39
نویسنده : مامانی
606 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

بازیچه جدید تارا شده بازی با این کریستالهای رنگی (عکسها در ادامه مطلب)

دیروز یک ساعت تمام منو به بازی گرفت و با شور و علاقه زیادی با این کریستالها بازی میکرد. یه بار اون دراز میکشید و من یهو سطل حاوی کریستالها رو روش خالی میکردم و یه بار هم اون روی مامان خالیشون میکرد.

بعدشم گفت مامانی از منو و کریستالهام عکس بگیر / منم عشق عکاسی و بلافاصله گوشیمو برداشتم و این عکسهای هنررررررررری رو انداختم.

 

 

 

 

 

 

شاهکارهای هنررررررررررررری منو تماشا فرمودین!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

دختر كابلي
6 مهر 91 14:19
سلام عالي بود من عكس اولي و اخري رو خيلي بيشتر دوست داشتم
محمد
6 مهر 91 21:51
همش براي رتاراجون


ممنون شما لطف دارین
ستاره زمینی
6 مهر 91 22:44
عزیزم چه خوبه مامنی باهات بازی میکنه....

عکسات خیلی ناز شده

شاهکار هنری خیلی جالبه ....

گلم میلاد امام رضا ع مبارک


ممنونم خاله جووووووووووووون /
سودابه
6 مهر 91 23:40
آفرین به این مامان هنرمند
زینب(عمه آرتمیس)
7 مهر 91 10:43
سلام,دختر خیلی نازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.اگه دوست داشتین به ما سر بزنین


ممنون عزیزم آرتمیس شما هم خیلی نازه / با افتخار لینکتون کردم
آریوبرزن
7 مهر 91 14:24
بله بچه هارابایددرطراحی وشکل دادن اسباب بازی آزادکرد. تاخودشان طرح دلخواه وموردنظرخودرا خلاقیت کنند.
مامان تارا و باربد
8 مهر 91 9:17
سلام اول اینکه عیدتون مبارک دیگه اینکه ماشالا به این مادر و دخمر هنرمند تمام لحظه هاتون رنگی و شاد باشه انشالا


ممنونم گلی مرسی از حضورتون
نسیم مامان کانی
9 مهر 91 12:59
چه عکسهای قشنگی
همیشه شاد باشید


دلت پر از شادی باشه عزیزم بوووووووس برای کانی خوشگلم
مادر کوثر
10 مهر 91 11:38
سلاااااااااااام خیلی خوشگل بود لذت بردیم
مادر کوثر
10 مهر 91 11:39
راستی ما بروزیم تشریف بیارید


چشششم اومدم
نرگس مامان طاها و تارا
11 مهر 91 8:01
واي جيگر اين مامان هنرمند و دخمل ناز و برم كه دلم براش ضعف رفت با اين عكساي خوشمل و هنري


ممنون خاله مهررربونم دووووووووووووووست دارم
مامان پریسا
11 مهر 91 10:57
عالی بود.
مهتاب
12 مهر 91 8:23
و آمدی و خدا خواست دخترم باشی

و بهترین غزل توی دفترم باشی

تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید

و استخاره زدم ، گفت کوثرم باشی

خدا کند که ببینم عروس گلهایی

خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی

خدا کند که پر از عشق مادرت باشی

رویا جون عکسهات عالی بود


شعر خیلللللللللللی زیبایی بود / یادم باشه حتما تو وبم ازش استفاده کنم