شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

من اینجا کنار تو هستم

1391/10/16 23:09
نویسنده : مامانی
808 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس از طبیعت رویایی

خدا در همین نزدیکی هاست، شاید پشت در است، شاید پشت سرِ ماست، زمزمه ای به گوش می رسد، حرفی برای گفتن دارد، خوب که گوش می سپارم صدایش را می شنوم که می گوید: ای عزیزترینم امروزت را چگونه گذرانده ای! یادی از من نمودی، تماسی با من داشتی؟ ایمیلی برای من فرستادی؟

دیگر ایمیل هایت مثل همیشه رنگی و زیبا نیست، دیگر از یاد تو فراموش شده ام، دیگر حتی misscall هم نمی اندازی!

رو به سوی که کرده ای؟ کدامین در را می کوبی و از آن ملتمسانه مدد می طلبی در حالی که من اینجا کنار تو هستم و تنها با یک اشاره مرید تو می شوم.

خودم را آن قدر در نظر تو کوچک می کنم که مرا از خود دور نکنی، غافل از اینکه تو هر چه را می بینی و توجه می کنی به جز من!!!!

آیا می دانستی من تنها کسی هستم که تو هنگامی که حتی از او می ترسی به او پناه می بری؟ آیا می دانستی این من هستم هنگامی که در دریای گناه و بی خبری و یا .... در حال غرق شدن هستی به او پناه می بری ولی افسوس که در قدم آخر یاد من می افتی!!!!!

ای بنده عزیزم، ای تویی که این دنیا و جهان هستی فقط و فقط برای تو آفریده شده پس از قدم اول مرا بخوان که من همیشه مانند یک سایه در کنار تو هستم. پس بخوان نام پروردگارت را تا اجابت کنم شما را.

 

این متن زیبا نوشته خانم زهره پری نوش می باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

محمد
17 دی 91 9:08
خیلی خیلی زیباست


ممنون از حضورتون
مهتاب
17 دی 91 10:50
کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،
سفری بی همراه،
گم شدن تا ته تنهایی محض،
یار تنهایی من با من گفت:
هر کجا لرزیدی،
از سفرترسیدی،
تو بگو، از ته دل
من خدا را دارم...


بسیار زیبا بود/مرسی
zahra
17 دی 91 11:47
ممنون که فرستادی.
میتونم کپی کنم؟


آره عزیزم
زهرا وب خدا همین نزدیکیست مطالبش نمایش داده نمیشه چرا؟
مامان سونیا
17 دی 91 12:10
خیلی عالی بود سرشار از عشق
ممنون مامانی تار گلی رو هم ببوسید از طرف خاله و سونیا


ممنون خانومی بوووووووووووس برای سونیاجووون
سحر مامان اهورا
18 دی 91 10:17
در تنگنائی اینچنین تاریک
جان را امید زنده میدارد که فردا
_فردای نزدیک_
این خلق خاموش
با صبح پیروزی کشد بانگ رهایی
پر می گشاید در بهشت روشنایی.

تا ظهور..........


خوشمان آمد
خواهر فرناز
18 دی 91 10:52
سلام مامانی
میتونید به باران جون رای بدین تا در جشنواره آتلیه سها برنده بشه
http://baranmozaffari.niniweblog.com/http://
این آدرس باران جونه تو پست ثابتش آدرس اتلیه را بهتون داده
راستی عجله کنید چون تا 20 دی بیشتر وقت نداره
ممنون دوست خوبم


عزیزم قبلا به باران جون رای دادم
فرناز
18 دی 91 20:13
سلام
وقتی شما برای دیگران دعا می کنید، خدا می شنود و انها را اجابت می کند .

و بعضی وقتها که شما شاد و خوشحال هستید یادتان باشد

که کسی برای شما دعا کرده است

خصوصی داری گلم


ممنون عزیزم به دلم نشست
مامان درسا
18 دی 91 23:03
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه سایت آتلیه برید وبهش امتیاز بدین تا برنده شه فقط تا 20 دیماه مهلت داریم.ممنون


الان داشتم نظرات رو تایید میکردم رفتم رای بدم نوشت زمان رای گیری به پایان رسییده
ستاره زندگی
19 دی 91 7:07
دیدی وقتی بارون میاد...

حضور خدا چقدر بهتر حس میشه؟

میدونی بارون یعنی چی؟؟

بارون یعنی نقطه چین تا خدا......


مرسی عالی بود
خواهر فرناز
19 دی 91 18:25
دوستای گلم سلام من (فرناز ) و پریا وهانا دخمل خاله هام تومسابقه شرکت کردیم اگه میشه به ما 3 تا رای بدین شاید این دفعه ما برنده بشیم ببخشید زیاد وقتتون را نمیگیریم شماره عکس هامون پریا 0011 من 0012 هانا 0013 فقط به 1 نفر میتوانید رای بدیننگران دل ما سه تا کوچولو به دستان پر مهر شماست راستی بهمون اطلاع بدین تا ازتون تشکر کنیم یادتون نره ها وگر نه دلمون میشکنه وغصه می خوریم زمان رای گیری هم فقط و فقط روزچهارشنبه 20 و پنج شنبه 21 دی هست اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com/post57.php
مهتاب
19 دی 91 20:24
رویا جونم چطوری ؟

دل تنگتم گلم


قربون دلت /ای خواهر مگه تارا میذاره من بیام بهتون سر بزنم!!!
مامان آرشیدا قند عسل
20 دی 91 12:58
زیبا بود عزیزم مرسی.
مامان سونیا
20 دی 91 18:07
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤





چشششششششششششششم
سودابه
20 دی 91 23:52
سلام خوبین الحمدلله؟انشاء الله همه چیز بر وفق مراده.مهمون نمی خواین؟امروز خیلی دلم هوای بچه هام روکرده ،گفتم خونه به خونه وب ها رو گز کنم و یه تک پا به همه سر بزنم


ممنون مامانی مهربون قدمتون بروی چشم
ستاره زمینی
21 دی 91 12:36
بسیار عالی و سرشار از عشق..............
ستاره زمینی
21 دی 91 12:37
مامان پریسا
23 دی 91 23:16
سلام رویا جون خوبی عزیزم خیلی متن زیبایی بود. از خوندنش لذت بردم.

کمرنگ شدی هااااا

راستی ببخش امروز نی نی گپ نتونستم جوابت رو بدم پری خیلی بی تابی میکرد.

در ضمن اپم


خواهش میکنم عزیزم /
ای خواهر هروقت میشینم پای نت تاراخانوم میاد میگه نوبت منه و منم گردنم از مو باریکتر...