شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

شوی لباس دخملی

1391/11/8 22:34
نویسنده : مامانی
1,822 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

نشستم برات پست جدید بذارم که اومدی و میگی مامان من میگم تو بنویس / اطاعت قربان

امروز مامانم موهامو خوشگل کرد پاپیونیشون کرد لباس سورمه با ساپورت سورمه ای مو پوشیدم بعدشم مامانم با بابابزرگم بردم مهد کفش تق تقی هامو هم پوشیده بودم/ ما داخل مهد کودک تولد گرفتیم ، دختره لباس عروس پوشیده بود /اسمش هم آیلار بود /همه ما شعرتولد رو خوندیم /من و نازنین و آرزو باهم رقصیدیم(خووووو مامانی رقصیدنمو ننویس !!! )

خوب بریم سراغ خاطراتمون عسلکم:

چند رو ز پیش عمه خانوم (عمه من) با پسر برادر شوهرش که گالری لباس عروس و مجلسی داره رفت شیراز تا خرید کنن فرداش که برگشتن چون میدونه تارا عاشق لباس عروس و نامزدی و کلا هر لباس پفی هستش زنگ زد و گفت بیارش خونه لباسها رو ببینه

وقتی به دخملی گفتم با ذوق فرررررراوان رفت لباس پوشید و گفت بریم

وقتی رسیدیم با سر رفت تو لباسها اصلاً به دختر عمه (نامزد داداشم)راه نمیداد که اونم لباسها رو امتحان کنه چون به امید خدا فروردین عروسی آق داداشه

خلاصه یه شوی لباسی این وسط راه انداخت که بیا و ببین عمه جون هم هی پشت سرش می ایستاد و با یه دستش از پشت لباسو و با یه دستش تاجشو می گرفت .اصلا هم خسته نمیشد تعجب

عکسها تو ادامه مطلبه ...

 

تاکسی ...تاکسی دربست / مهیای رفتن به خونه عمه جان

اینجا فنر زیرلباسو انداخته منتظره لباسو از سحر بگیره بپوشه

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مهسا مامی کیارش
8 بهمن 91 23:03
عروسک شدی نانازخانم. فرشته کوچیک دوست داشتنی


مرسی خاله مهربون
محمد
9 بهمن 91 9:13
ماشاءالله



ممنون
مامان ترنم
9 بهمن 91 9:42
عزيزممممممممممم. دختر نازي . لينك شديد با افتخار.
اگر دوست داشتيد به وبلاگ ما هم سر بزنيد.


سلام خانومی ماهم لینکتون کردیم
مامان آرشيدا قند عسل
9 بهمن 91 9:53
عزيز دلم چه لباسها هم بهش مياد خو واسش يه لباس پفي درست كن ديگه دخترم دوست دارم، اون صورتيه خيلي بهت مياد ببرش واسه خودت دختر عمه نمي خواد يكي ديگه بپوشه


هم لباس عروس داره هم پرنسسی ولی باز لباس ببینه دلش میره
ستاره زندگی
9 بهمن 91 10:15
سلام مامانی
واقعا لباس عروس به دخترمون میاد


مرسی نظر لطفته عزیزم
ستاره زندگی
9 بهمن 91 10:21
اون عکس آخری بهش میاد
مامان رضا
9 بهمن 91 11:03
تاراجون ماشششالا ماه ه ه ه هتر شدی
راستی فردا هم عید هست و تعطیل...مامان جون پیشته خوش بگذره عزیزکم


ممنون خاله جون آره خوش به حالشه
مامان رضا
9 بهمن 91 11:07
میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق(علیه السلام) بر شما و خانواده ی عزیز مبارکباشه


برشما هم مبارک باشه
رها
9 بهمن 91 13:37
قربون عمه جون بشم من که اینقد مهربون و پرحوصله است
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقشم X:

به و به و به چه دخمل نازی! چه لباسای خوشگلی پوشیده!


ماهم عاشقشیم به مولا
مهتاب
9 بهمن 91 16:57
وای دلم برد چه لباسهای قشنگی لباس صورتی رنگ خیلی قشنگ تارا مثل فرشته های کوچلو شده انشاا...عروسیش
رویا جونم باز دو روز ما نبودیم شما بیخبر شو لباس میگیرین
منم دلم میخواد



وای نگو حالا میگم تارا ولی از اون ور خودم هی لباس مجلسی ها رو می پوشیدم ای
مامان آناهیتا
9 بهمن 91 18:58
سلام عزیز خاله وای که چه ناز شدی مخصوصا لباس صورتی خیلی ناز شدی خاله . ولی یه جای مامانت گذاشتم احساس کردم دخترم عروس شده داره میره خونه بخت من هم تنها میشم. الهی همیشه شاد باشی .و روزهای خوبی پیش رو داشته باشی .عزیز خاله
فرناز
9 بهمن 91 23:27
سلااااااااام سلاااااام
إإإإإإإإ وایسین منم بیااااام
واااااااااااااااااااااااااو چه خبرههههههههههههه
تارا جونی واقعا قشنگن به تنت
نه اینکه لباسا قشنگ باشن نه اصلا
میخواین امتحان کنین بزارین کسی دیگه بپوشه تا متوجه سخنان گهر بارم بشین
اگه لباسا شیک و قشنگن به واسطه ی تارا جون هستش
گفتم که ملت بدونن


شما لطف دارین در حد تیم مللللللللللللللللی
فرناز
9 بهمن 91 23:29
سلام تارا جون عروسک دوست داشتنی من لطفا اسپند دود بفرمایید کیلو کیلو
مامان پریسا
10 بهمن 91 3:07
سلام رویا جون.ببخش گلم که دیر اومدم. واااااای چه خوشکل.ایشالله لباس عروسی خودت عزیزم. هم صورتیه هم سفیده خیلی نازن و هم خوشکل. رویا جون از رو اون سفیده یکی برای تاراجون سفارش بده.
مامان پریسا
10 بهمن 91 3:08
راستی عروسی داداش هم پیشا پیش مبارک ایشالله خوشبخت بشن.
مامان نادیا و نلیا
11 بهمن 91 13:23
وااای تارا جون ناز چقد لباسها بهت میانووووماه بودی ماهتر شدی خوشکل خانوم
مامان سونیا
11 بهمن 91 13:43
وای وای وای هزار ماشاالله توی اون لباس صورتی مثل یه تیکه ماه شده انشاالله عرویسش
مامان تاراو باربد
11 بهمن 91 13:45
چه بانوی کوچک شیک پوشی
سحر مامان اهورا
11 بهمن 91 17:22
وای دلمو بردی خاله جون
مامان مهربد
12 بهمن 91 1:48
بهت میاد عزیزم ولی عروس شدن برات زوده گلم


از حالا داره میپرسه پس من کی عروسی میکنم !!!
مادر کوثر
15 بهمن 91 15:10
چه باحال چه بامزه
انشالله عروسی خودت جیگر خانوم


ممنون خاله جون