شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

دیروقته دیگه لالاکن گلم

1391/11/3 0:10
نویسنده : مامانی
1,423 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سياه گيسو سياه چشمم سپيد بانو
رسيده شب گشودم بسترت از پرنيان قو

لالالالا شناور شو ميون بستر خوابت
به عشق تو شكستم من طلسم اين شب جادو

سپيدبانو بخواب اروم نميذارم چشات ترشه
ازين پس غصه هات بايد ميون نطفه پرپر شه

لالالالا ميخونم زير گوشت قصه اميد
كه تا اين قصه زيبا واسه تو عمق باورشه

سپيدبانو اگه شب مثل ديواره ميده قلب تورو ازار
هزاران پنجره رويا ميسازم روي اين ديوار

لالالالا جداشو از سياهي شب تكرار
به دنياي سپيدعشق به روياها قدم بگذار (شعرازاعظم هاشمی)

لالا کن دختر نازم امشب دیر خوابیدی حالا صبح باید به زور بیدارت کنیم بری مهد...

امروز عصری کنارم دراز کشیده بودی و داشتی برای خودت یه چیزی زمزمه میکردی خوب که گوش کردم دیدم داری سوره والعصر رو میخونی با خوشحالی گفتم تارا عزیزم کی یاد گرفتی اینو ؟ گفتی امروز تو مهد رفتم جلو بچه ها خوندمش همه شون برام دست زدند/ قربون تو بشم من

یه چند ساعت بعد هم دیدم رفتی تغییر لباس دادی و به قول خودت لباسها رو باهم سد (ست)میکنی و با عروسک محبوبت جنی اومدی و میگی ازمون عکس بنداز (امروز نازنین دوستت دست جنی رو کند و تو خیلی ناراحت شدی بیشتراز تو مادربزرگت ناراحت شد چون اونم خیلللللللللللللللللللی از جنی خوشش میاد/ البته من برات دوختمش و درستش کردم )

اینم چندتا عکس تو ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

romina
3 بهمن 91 0:25
اي جونم
الهي بگردم
چه ژستي گرفته


از طرف من يك دنيا بوسش كن


ممنون دوست خوووووووووووبم
فرناز
3 بهمن 91 1:20
سلام
حالتون خوبه؟
خسته نباشید
تغییر آدرس:
لطف می کنید اگه لینک "دنیای زیبایی و مد" را تصحیح بفرمایید

Farnaz2020.blogfa.com
در ضمن خبر خبر خبر داریم
5 شنبه
5 بهمن ماه 1391 در " دنیای زیبایی و مد"
بی صبرانه مشتاق زیارت شما در آدرس ذکر شده خواهم بود



سلام سلام به به خانوم گل بالاخره پیدات شد خیلی خوشحال شدم برگشتی عزیزم

الی مامان آراد
3 بهمن 91 1:25
ای جون چه دختر نازی دارین اسم خوشگلی هم داره خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین


شما لطف دارین عزیزم چشم حتما میام
خواهر فرناز
3 بهمن 91 10:31
چه ناز شدی
دست مامانم درد نکنه خیلی طراحی عکس هاش قشنگه


چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
3 بهمن 91 11:04
بابا ای ولللللللللل بزن دست قشنگه رو واسه این دختر خوش تیپمنم بودم ناراحت میشدم عروسک به این خوشگلی!!
راستی میگم شما کجایی هستید؟!!


آره طفلی دخترم بچه شو خیلی دوست داره
مامان پریسا
3 بهمن 91 11:21
سلام رویا جون. خوبی عزیزم. چه لالایی قشنگی نوشتی. برم عکس ها رو هم ببینم.
مامان پریسا
3 بهمن 91 11:23
خانمی چه ژستی هم میگیره!!!

عروسکش خیلی نازه واقعا خودت درست کردی؟


نه عزیزم منظورم درست کردن و دوختن دست کنده شده عروسک بود نه خود عروسک
رها
3 بهمن 91 12:16
ای جاااااااااااااااااااااااااان
عزیزم عکسات خیلی خوشگل شده!
آجی کوشولوی گل منی تو


دوووووووست داریم اجی گلم
saba
3 بهمن 91 15:24
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



ممنون از حضور و نظر پرمهرتون
مهسا مامی کیارش
3 بهمن 91 22:16
رویا جون لالاییت خیلی قشنگ بود و همین طور عکسهای تارا جون
خدا شما رو واسه هم نگه داره و تاراجون آفرین به تو دختر باهوش و زرنگ دوست داشتنی


مررررررررررررسی مهسا جووووون مامی شازده کوچولو
مامان آناهیتا
3 بهمن 91 23:27
سلام ماشاءا... چه دختری داری شما
وای وای چه مدلهایی انداختی خاله منم ازشما یاد گرفتم . فقط نمی تونم عکسمو توی نت بزارم
یه بوس محکم
با اجازتون لینکتون کردم


سلام از آشنایی تون خوشبختم عزیزم منم لینکتون کردم
خواهر فرناز
4 بهمن 91 10:27
سلام
بابت آدرس ها ممنونم
خیلی لطف کردین
بوووووووووووووس


خواهش میکنم عزیزم
نرگس مامان طاها و تارا
4 بهمن 91 11:28
بابا رويا تو هم با اين دخمل خوشكلت هي هنرنمايي كن ..فكر نكني ما حسوديمون ميشه


ای بابا شما که خودت دوتا جیگرشو داری که
هدیه خدا
4 بهمن 91 11:31
آفرین به تارا خانم که سوره یاد گرفتهاوه رویا جون چه عکسای قشنگی. ماشاله. مخصوصا اون کتاب پست ثابتش. چطوری درستش کردی؟


ممنون خاله جووووووووون
تو یه سایت طراحی عکس درستش کردیم
محمد
4 بهمن 91 15:10
شادباشید وسلامت


ممنون لطف نمودین تشریف آوردین
مامان فافا
4 بهمن 91 15:36
سلام به تارای عزیزم و مامان مهربونش
چه عکسای نازی گرفتید
لالایی هم خیلی قشنگ بود
امیدوارم تارا جون همیشه به موقع بخوابن که مامانی واسه بیدار کردنش دچار مشکل نشن


به به سلام عزیزم فافایی چطوره ؟ خوبین خوشین؟
مهتاب
5 بهمن 91 10:21
سلام خانم گلم چه عکسهای قشنگی از تاراجون انداختی
اندر احوالات بند هنوز در کشاکش رفتنیم هرچی جمع جور میکنم مگه تمام میشه تازه خیلی چیزا گذاشتم بیرون
رویا جون بنظر من ما آدمها خیلی خودمون اسیر لباس و لوازم منزل که بعضی هاش حتی یکبارم مصرف نمیشه
خوب گلم شاید چند مدتی نتونم بیام پیشت برای همین بوس میلاد رسول میفرستم زودتر برای شما ودخملی نازت


ممنون عزیزم خدا قوت بده
زودی برگرد دلمون تنگ میشه ها
مامان سونیا
5 بهمن 91 12:46
ای جان
قربون اون قدو بالای خوشگلت بشم
ماشاالله که چقدر خانمی و دلبر
مامانی اسفند دود لطفا


خاله جون شرمنده مون نکن /سونیای خوشگلتو ببوس
مهسا مامی کیارش
5 بهمن 91 13:07
رویا جون امروز صبح اشتباهی نظرت رو حذف کردم خانمی ببخشین
گفتم که خبر بدم یه موقع سوءتفاهم پیش نیاد
یه عالمه بوس برای رویاجون و تارا جوووووووووون


مرررررسی عزیزم لطف داری
وانیا باستان پور
5 بهمن 91 18:34
به ما سر نمیزنید


الان میام گریه نکن
خواهر فرناز
5 بهمن 91 20:50
سلام
ما آپیم
بهمون سر بزنید
[بوسه]


چشم اومدیم
مامان پریسا
6 بهمن 91 11:54
سلام رویا جون.ممنون عزیزم.

راستی چه عکس ها خوکلی این بالا گذاشتی.

یه راستی دیگه...
خصوصی


سلام بانو چشمات خوگل میبینه
مادر کوثر
7 بهمن 91 8:21
آفرین به دخمل ناز و شیرین
ماشالله که سوره ی والعصرو یاد گرفته
عکساش هم عالی بودن


ممنون از لطفتون خاله جاااااااااااان
مامان تارا و باربد
7 بهمن 91 9:06
خانوم خوشگله رو. ببین چه عکسای نازی ماشالا ....آفرین به دخمرمون ایشالا همیشه موفق و برتر باشه


ممنون خاله مهرررررررررربون
ستاره زندگی
8 بهمن 91 0:37
سلام دوست خوبم
ممنون که در این مدت ما رو فراموش نکردید



خواهش میکنم عزیزم ما همیشه به یادتونیم
ستاره زندگی
8 بهمن 91 0:38
ماشالله چه خوشتیپ دست مامانی هم درد نکنه که عروسکه رو درست کرد.
خواهر فرناز
8 بهمن 91 12:45
برو خصوصی شرمنده یادم رفته بود رمز بدم
خواهر فرناز
8 بهمن 91 12:46
رمز را حواسم نبود خصوصی کنم لطفا تاییدش نکن


چشم خیالت راحت