شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

امروزیه مامان مهربون متولد شده

1391/12/7 17:50
نویسنده : مامانی
1,413 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

امروز تولد یکی از بهترین دوستای نی نی وبلاگیمون هست . مامان پریسا خانوم گلhttp://parisajoon.niniweblog.com/

 

در روز زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه از راه دور تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک مریم جوووووووووووووووووون

 

اس ام اس تولد مبارک جدید

 

مریم جون ببخشید دیگه من دیر خبردار شدم عزیزم / هی من میگفتم یواشکی تقلب برسون خودت گوش ندادی ، ببین حالا من نفر آخر شدم ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان( فاطمه، گل بابا)
7 اسفند 91 20:48
بازم به مرام شما... چه بامعرفت


شرمنده میفرمایید
مامان پریسا
7 اسفند 91 23:52
قربونت برم عزیزم.
من که از کسی انتظار ندارم.
همین که زحمت کشیدی هم اس ام اس دادی هم کامنت .... یه دنیا برام ارزش داره.

این دیگه سورپرایز بود برام.


خواهش عزیزم قابل شما رو نداشت
مامان پریسا
7 اسفند 91 23:53
رویا جون خییییییییییییلی زحمت کشیدی .
نمیدونم چطوری باید تشکر کنم.
خودمو لایق این همه محبت نمیبینم






تشکر لازم نیست عزیزم حالا که تو دنیای واقعی نمیشه هدیه تولدتو بدم گفتم اینجوری جبران کنم
مامان پریسا
7 اسفند 91 23:54
این ها هم فقط برای دوست عزیزم






واییییییییییی شما که بیشتر شرمنده کردین!!!
مامان پریسا
7 اسفند 91 23:55
دیگه شرمنده نمیشد کیک بیارم خدمتتون.
پس همین گل های ناقابل دنیای مجازی رو قبول بفرمایید .
دعا میکنم ایشالله یه بار در دنیای واقعی ببینمت عزیزم.





دستت درد نکنه بابت اینهمه گل شما خودت گلللللللللللللللی بانوجان
ستاره زندگی
8 اسفند 91 6:44
منم تبریک
همیشه سالم وشاد باشید


ممنون دوست عزیزم
مامان ترنم
8 اسفند 91 10:05
ماماني مهربون تولدت مبارك . . ان شاا... 200 ساله بشي و سايه‌ات هميشه بالاي سرت خانوادت باشه.


ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه
مهسا مامان کیارش
8 اسفند 91 20:49
مبارکه


مرررسی
سودابه
8 اسفند 91 22:44
سلام عزیزم خوبین؟با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم


چشم
رها
9 اسفند 91 14:32
مبااااااااااااررررررررررررررررررررررررررک!


مرررررررررررسی
مامان فافا
9 اسفند 91 23:59
چقد خوب که به دوستتون اینجا هم تبریک گفتید
من هم تولد مامان پریسا جونو تبریک میگم


مررررررررررررررررررسی
مامانی درسا
13 اسفند 91 3:16
مبارک باشه تولد مامان پریسا جون انشاالله 100 سالگیش ....


مرررررررررسی از لطفت گلم
مهتاب (مامان خانمی)
14 اسفند 91 14:36
رویا جونم حالا شما بما تقلب برسون تولدت کی



کووووووووووووووو تا تولد من /17 آبانه
خانومی
16 اسفند 91 0:51
سلام رویا جان ممنونم عزیزم


سلام خانومی خواهش میکنم
مامان پریسا
16 اسفند 91 2:44
رویا جون حیف شد یادم رفت این کارت پستال خوشکل رو بردارم

جدا 17 ابان تولد شماست؟ یعنی همزمان با پریسا؟


ای جان تولد عسلی هم 17 آبانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
zahra
21 اسفند 91 22:08
اجیم شاعره ومن نمی دونستم؟برام دعا کن یه گرفتاری دارم


خداوند بزرگ یاریت کند انشاء الله