شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

کی عروس میشم دیگه ؟

1391/12/5 23:30
نویسنده : مامانی
5,162 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام و درود به عسلک مامان

جونم برات بگه دیروز جمعه بود و مامان خونه تشریف داشت. صبح زود ساعت هفت بیدار شدی و اومدی رو تخت پیش من خوابیدی همچین دستت رو انداخته بودی گردن من و کیف میکردی که تو بغل مامانی که نگو ...   یه کم دیگه خوابیدیم و حدود ساعت 9 بیدار شدیم و بعداز صبحانه استارت خونه تکونی رو زدیم و یه مقدار ملحفه بالش و تشک و اینجور چیزا رو بردیم دادیم به ماشین لباسشویی گرامی تا لطف کنه و بشورشون ... بعدش هم تو رو بردم حمام و تروتمیزت کردم ، وقتی داشتم موهاتو بعداز خشک کردن با سشوار ، شونه میزدم ازم پرسیدی :مامانی من بزرگ بشم چیکار میکنم؟؟؟؟؟؟

مامان: عزیزم بزرگ بشی درس میخونی میری دانشگاه ...  تارا: خوب؟   مامان: دانشگاه رو تموم میکنی و میشی یه خانوم دکتر ... تارا: خوب؟   مامان: بعدش یه مطب میزنی و کار میکنی و پس انداز میکنی و خونه و ماشین میخری و.... تو هم پشت سر هم میگفتی خوب خوب بعدش گفتم خوب همین دیگه  !!!  دیدم پوزخندی زدی و گفتی هه پس دیگه کی عروسی کنم؟؟ ...  جاننننننننننننننننننم !!!!!!

نگو دخملی همه اش منتظر بود من همین عروسی رو بگم و وقتی دید کلاً تو برنامه توسعه اقتصادی ده بیست ساله مامان خبری از عروسی  و عروس شدن که عشقته نیست اعتراض کردی !  الهی مامان فدای عروسک کوچولش بشه قربونت برم ایشالا عروس هم میشی نازنینم .

حدودای ساعت 12 هم گفتی مامان بذار برم جلوی در حیاط بازی کنم گفتم اشکالی نداره عزیزم برو بعداز یه بیست دقیقه ای اومدم دنبالت دیدم تو باغچه جلوی در داری با یه خرگوش سفید و ناز بازی میکنی ، خیلللللللللللللی خوشگل بود ، مثل اینکه مال همسایه بغلی بود و وقتی آقای همسایه تورو جلوی در دید بهت گفت بیا مواظب خرگوشه باش تا من برم نونوایی و برگردم . جنابعالی هم از خدا خواسته مشغول بازی با این کوچولوی ناناسی شدی ، منم گوشیمو آوردم و چندتا عکس ازتون گرفتم ...

x6.gif 

امروز شنبه 5 اسفند 91 تولد سحر جان (به قول تو آجی سحر) دخترعمه و نامزد دایی وحیده

قراره عصری من و تو باهم بریم خونه شون و تولدشو بهش تبریک بگیم .

totalgifs.com aniversario gif gif 59.gif

 

سحر جونم : اى كه مانند گلبرگهاى بهارى لطيف هستي، شقايق ها

در برابر مهربانى تو درمانده اند. صميمانه بهار زندگانيت

را تبريك مي‌گويم .

طلوع عمرت بي‌غروب و بهار زندگيت بى‌خزان باد.

سحر عزیزم تولدت هزاران بار مبارک ایشالا جشن 120 سالگی تو بگیریم (وایییییییییییی اونوقت من چند سالمه؟؟؟)

من و تارا خیلللللللللللللللللللللللللللی دوست داریم بی تعارفقلبماچ

 

عکسهای تاتالی و خرگوشه  تو ادامه مطلبه....

تولدت مبارک آجی سحر

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان( فاطمه، گل بابا)
5 اسفند 91 16:31
سلام مامان تارا. خسته نباشی. تولد سحر خانم هم مبارک....


ممنون عزیزم
مامان آناهیتا
5 اسفند 91 23:50
سلام عزیزم
الهی تارا جون عروس میشی ایشاءا... .
عکس ها خیلی نازه . سحر جون تولدت مبارک



خدا از دهنت بشنوه خاله جون (از زبان تارا)

ممنون خانومی
ستاره زندگی
5 اسفند 91 23:55
سلام مامانی
ایشالله عروس هم میشی عزیز خاله
تولد زن دایی جونت مبارک


ممنون گلم شما لطف دارین
ستاره زندگی
6 اسفند 91 0:00
واقعا هم خرگوش نازی بوده ها


آره خیللللللللللی خوشگل بوده چشماش هم انگاری آبی بوده
ستاره زندگی
6 اسفند 91 0:06
چه زود جواب دادید؟؟!!!!
هستید؟


اخی الان دیدم/ دیشب بودم ولی زود خاموش کردم این یکی نظرو ندیدم
مامان تاراو باربد
6 اسفند 91 8:57
الهی دخمرون چه فکرایی داره ایشالا خوشبخت باشه
تولد آجی سحر مهربون هم مبارک
چه خرگوش نازی عکسای خوشگلی گذاشتی رویا جون


مرسی از تبریکت گلم/ چشمات قشنگ میبینه خانوم
مامان آرشيدا قند عسل
6 اسفند 91 10:06
هههههههه!!! عجببببببببب !!! پس خانوم خانوما ميخهوان عروس بشن !! بله !! عروس هم ميشي عزيز دلم بعد مامان ميشي بعد پوشك بچه عوض ميكني لباسهاشو عوض ميكني بهش شير ميدي بعد زندگيت رو بهم ميريزه بعد دعواش ميكني بعد..... بگم بعدترش چي ميشه يا خودت بلدي بلا!!!
نازي چه خرگوش خوشملي
تولد آجي سحر هم مباركككككككككك
و در نهايت واسه عزيز خودم.


قربونت برم عزیزم لطف داری شما
آره بچه ها از عروسی کردن فقط همین زرق و برقشو میبینن که اینقد عاشق عروس شدنن دیگه
مامان سونیا
6 اسفند 91 10:53
ای جونم عزیزم ارزوهات مثل خودت خوشگله عزیزم انشاالله عروس بشی خوشبخت بشی سفید بخت و بهتر از همه عاقبت به خیر بشی


خیللللللللللللللللی ممنون خاله مهربونم
رها
6 اسفند 91 13:52
سلام!
امان از دست این دهه هشتادیا که همش تو فکر عروس شدن هستن
تولدت سحر جونم مبارک باشه
چه خرگوش نازی! چه تارای نازی!


ممنون آجی جووووووووووووووون
مامان پریسا
6 اسفند 91 14:32
سلام رویا جون خوبی عزیزم.
عروس خانم چطوره خوبه؟


ممنون گلم / عروس خانوم هر دقیقه یه لباس عروس انتخاب میکنه وقتی که بزرگ شد و عروس شد بپوشه!!!
مامان پریسا
6 اسفند 91 14:33
تولد سحر خانم هم مبارک باشه.

عزیزم تا اون موقع چند سالت میشه؟ نهایتا 30 سال مگر خبر نداری خانم ها همیشه در 18 سالگی میمونن


آره راست میگی تازه منکه هنوز خیللللللللللللی مونده به 18 سال برسم
مامان پریسا
6 اسفند 91 14:34
وای چه خرگوش نازی.
پریسا الان دیدش میگه مامان چرا بغلش نمیکنه

من هم چی بهش بگم؟


الهی جیگرشو/ پریساخانوم چون اولین باربود به خرگوش دست میزد میترسید بغلش کنه
مامان ثمین
7 اسفند 91 2:51
سلام عزیزم
خداحفظش کنه دخترنازی دارین
بماهم سربزنیدخوشحال میشیم


ممنون از حضور پرمهرتون
چشم حتما سر میزنم

مهتاب (مامان خانمی)
7 اسفند 91 12:08
سلام خانمی خودم خوبی چی شده حرف عروسی هنوز مدرسه نرفته رویا جونم دخملی ها زیاد توی این فکرها هستن بنظرشون قشنگ ترین آدمهای دنیا عروس خانمهان، دختر من که گاهی حتی درمورد برگزاری مراسم هم نظر میده من زیاد حساس نمیشم فقط میخندم فردا یادش میره
من هیچ وقت دوست ندارم به ازدواجش فکر کنم احساس دورشدن خیلی ناراحت کننده است
چه خرگوش نازی فکر کنم تارا حسابی خوشش اومده


وایییییییییی نگو من یکی از حالا با تصور عروسیش و دورشدن چشمام پر اشک میشه
مامان رضاجون
7 اسفند 91 12:38
مامان ترنم
8 اسفند 91 10:02
عزيزممممممممممممم. واي كه اگر تو عروس بشي چه عروس ناز و ماماني اي مي‌شي .. عروس كوچولو اونموقع ميام مي‌خورمت‌ها كه اينقدر خوشمزه‌اي.


نظر لطفته خاله مهررررررررررررررربون
مهسا
8 اسفند 91 11:31
تفلد تفلد تفلدش مبارک


ممنون دوست خوب
مهسا مامان کیارش
8 اسفند 91 20:52
ههههههههههههههههههههههههه خیلی بامزه ای تارا جونم


چه جوووووووووووووووورهم
تارا
12 اسفند 91 22:19
وااااااااااااااااااای منم خرگوش میخوام
اگر مامانم میذاشت یه پیشی دیگه می آوردم!
من حنا رو میخوااااااااااام



آخی حنا....
مامانی درسا
13 اسفند 91 3:18
سحر جون تولدش مبارک باشه الهی بگردم عروسی دختری ما هم دعوتیم ...... گلم انشاالله عروس شی تارا گلی


ممنون مامانی درسا جون/ شما از همین حالا دعوتین
مادر کوثر
21 اسفند 91 8:35
چه خرگوش نازی
مامان ناديا ونليا
21 اسفند 91 10:12
اي جونم تارا جونايشال خوشبخت و اقبال باشي عزيز


ممنون ازآرزوی قشنگت خاله جونی