شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

شبهای قدر

1392/5/5 23:58
نویسنده : مامانی
913 بازدید
اشتراک گذاری

محراب کوفه امشب در موج خون نشسته
یا عرش کبریا را سقف و ستون شکسته
سجاده گشته رنگین از خون سرور دین
یا خاتم النبیین، یا خاتم النبیین
از تیغ کینه امشب فرقی دو نیم گردید
رفت آن یتیم پرور، عالم یتیم گردید

- امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.

shab ghadr yasgroup.ir 37 تصاویر (کارت پستال) شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر– سری 4


امشب تمام آینه ها را صدا کنید

گاه اجابت است رو به سوی خداکنید

ای دوستان آبرودار در نزد حق

در نیمه شب قدر مرا هم دعا کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرشيدا قند عسل
6 مرداد 92 10:29
عبادت و بندگي خدا گوارايتان التماس دعا.


ممنون عزیزم ... شماهم مارا در آرزوهای خوبت جا کن
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
6 مرداد 92 10:55


محتاجیم به دعا رویا جان...


من برایت دعامیکنم که گل های وجودنازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند
خواهر فرناز
6 مرداد 92 23:28
التماس دعا رویا جون


شماهم تو این شبهای عزیز مارواز دعاتون محروم نکنید
مامان فافا
7 مرداد 92 1:43
سلام عزیزم.نماز و روزه هاتون قبول
من تو یه بازی وبلاگی شرکت کردم و با اجازه تون شما رو هم به این بازی دعوت کردم
امیدوارم وقت کنید و به این سوالات پاسخ بدید


سلام گلم ممنون طاعات شما هم قبول
ممنون از دعوتت عزیز قبلا یه پست برای این بازی وبلاگی گذاشتم
خواهر فرناز
7 مرداد 92 14:05
رویا جون بدو بیا به روزیممنتظر نگاه گرم شما


چشم اومدم درو باز بذار
مامان آناهیتا
7 مرداد 92 16:59
مسافر شب های قدر ، سفرت بخیر ، سهم من فقط کمی دعای شماست


دعای خیربدرقه راهتان
مامان سويل و اراز
8 مرداد 92 12:22
روا باشد که گردد آسمان زیر و زبر امشب که شد فرق على شیر خدا شقّ القمر امشب ز خون فرق حیدر دامن محراب گلگون شد به خاک افتاد از بیداد نخلى بارور امشب
sara
8 مرداد 92 12:59
الهی..انچه در این شب ها به خوبانت عطا میکنی به ما هم عطا کن...


خوشبختی نگاه خداست دعامیکنم خداوند چشم ازتو برندارد
خواهر فرناز
8 مرداد 92 14:10
قالب نو مبارک
علی یار شما وتاراجون باشه ایشالا
به حق این شبهای عزیز ما را هم دعا کنید


ممنون/ قالب درخواستی تاراست . خودم خوشم نمیاد به زودی عوضش میکنم
چشم
مامان(فاطمه گل بابا)
8 مرداد 92 14:28
سلام. شاهی که ولی بود و وصی بود علی بود سلطان سخا و کرم و جود علی بود هم آدم وهم شیث وهم ادریس و هم الیاس هم صالح پیغمبـر و داوود علی بود شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد
خواهرفرناز
8 مرداد 92 21:35
رویا جون ممنون خیلی زحمت کشیدین این همه نظر گزاشتین واقعا دلت سوخت تو حیاط مسجد اونم یه پسره فضول مسول کفش داری هی رفت واومد ومن را نیگا میکردیعنی اب شدم رفتم تو زمینبعدشم فرناز میگفت خوب بیا داخل من اجی پام درد میکنه نمیتوانمدیگه حالم دست خودم نبود


خوب پست به اون مفصلی کامنت زیاد هم لازم داشته دیگه
آخی از دست این فرناز که آبجی شو ضایع کرد رفت
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 14:54
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
سودابه
13 مرداد 92 0:42
سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدید.در این شبها دعا گویتان بودم
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
14 مرداد 92 14:51
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان مرضیه
22 مرداد 92 21:15
سلام مامان مهربون بلخره امروز رفتم و پرسیدم
استخر با سایز 147 تهش هم بادی بود 52 تومن بود استخر با کف ساده ارزونتر بود سایزای کوچیکترم نود 40تومن به بالا بود استخر با کف ساده 115سایزش بود البته فک نکنم جنسش خوب بود اون 15 تومن بود اینایی که بت گفتم دایره ایی بودن یه مستطیلی هم بود کفشم بادی بود اونم 45 تومن بود شماره مغازه هرو دارم اگه خواستی بدم بت.تارا جون و ببوس.


دست گلت درد نکنه ممنون دوست عزیز