شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 18 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

مناسبتهایی تاریخ گذشته

1392/8/27 21:26
نویسنده : مامانی
987 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش : ٢٧/٨/٩٢

 

درررررررررررررررررود

اومدیم با خاطرات و رویدادها و مناسبتهایی که به خاطر دهه محرم نشد  آپ کنیم و یه جورایی تاریخ انقضا شون تمومه ولی دوست دارم ثبتشون کنم .

 

اولیش روز ١٧ آبان بود که :  محصل 

 

دومیش هم روز ٢١ آبان بود که تولد داداش کوچیکه آقا مجید گل بود که  در اینجا تولدش رو تبریک میگم.قلب

پیرهن قرمزشو جدی نگیرید استقلالی دو آتیشه است

 

عکس

 

 

روز ٢٣ آبان هم که تولد داداش بزرگه آقا جواد  بود (بابای پارمیس و فرید)

داداش عزیزم تولدتو تبریک میگم ایشالا ١٢٠ سال زنده باشی قلب

 

محصل

و یه رویداد دیگه :

 

دو ساله شدن وبلاگمون بود

که اونم روز ٢٣ آبان  بود

 

 

 

ادامه مطلب هم چندتا از عکسهای تولد تاراست که بیشتر از اینا رو نتونستم گیر بیارم . بقیه شو ویروسها خوردند نیشخند 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

اینم با سایت طراحی عکس طراحی کردم که خیلی دوسش دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آبان 92 0:40
همه چی مبارککککککککککککککککککککککک تولد ها و میلاد ها ای جووووونم به این دخملی ِ ناز و با اون ذوق کردنش
مامانی
پاسخ
مرررررررررررررررررررسی گلم یه دونه ای
مامان فافا
28 آبان 92 14:46
چقد تولد مبارک باشن.ایشاالله همگی120 ساله بشید
مامانی
پاسخ
مرسی بانو خیلی گلی
مامان آوا
28 آبان 92 15:16
دوسالگی وبلاگت مبارک تارا خانمی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نرگس
28 آبان 92 16:59
چه مناسبتهای خوبی اونم همه تو آبان مبارکه ایشالا تولدتون مبارک ایشالا صد ساله بشید بیشتر هم چه بهتر
مامانی
پاسخ
بعله ما خانوادگی آبانی هستیم ممنون عزیزم
ستاره های آسمانی من
28 آبان 92 19:44
سلام همه مناسبتها و تولدها مبارک باشه دوسالگی وبلاگت هم مبارک عکسهای تولد تارا جون هم خیلی قشنگ شدن
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته
مامان آرشيدا قند عسل
29 آبان 92 13:18
بابا اي ول اين ماه آبان واسه شما پربركته هان چه پرمناسبت الهي هميشه شادي مهمون دلهاتون باشه اول از همه تولدت مبارك دوست جونييييييييييييييييييييييييييييييييييييي دوم هم تولد داداش كوچيكه مبارك باشه بعد هم تولد داداش بزرگه ( ميگم هان مامان و بابات عجب برنامه ريزي كردند )) و هوراااااااااااااااااااااااااااا دوساله شدن وبلاگ هم مباركككككككككككككككككككككككككك الهي هميشه خوش و خرم و خندون باشيد اي ول به اين دخملمون با اون لباس صورتي خوشگل مامان دوزش
مامانی
پاسخ
برای همینه که من عاشق آبانم مرسی دوست بسیار عزیزم خیلی لطف داری بله دیگه به این میگن آینده نگری بازهم ممنون از حضور و نظر پرمهرت خیلی خوشحالم کردی عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
29 آبان 92 16:36
رویا جونم; " متولّد آبانی، روحیه ات بهاریست... گرمی ِ رفتارت با کسانی که دوستشان داری، تابستانیست و سردی کلامت، برای آنهایی که قَـدرت را نمی دانند، زمستانیست... متولّد پاییزی، امّا... همه ی فصل ها را برایم تداعـــی میکنی... " دوستت دارم...
مامانی
پاسخ
واییییییییییییییییی خیییییییییییییییلی خیللللللللللللللللی زیبا و قشنگ بود متنت بسیار خوشم آمد منم دوستت دارم
رها
30 آبان 92 1:13
به به! یه عالمه تولد! مبارک باشه از همه بیشتر تولد وبلاگت من که تقریبا هر روز چک می کنم ببینم پست جدید گذاشتی یا نه؟
مامانی
پاسخ
ممنون آجی جونم آخی نازی هر روز میای به خونه ما سر میزنی ؟ خیلی گلی
مامان ترنم
30 آبان 92 9:29
تولد داداشي‌ها مبارك باشه. ان شاا... 120 ساله بشن. عكسي كه طراحي كردي خيلي خوشگل شده واقعا محشره.
مامانی
پاسخ
ممنون دوست عزیزم مرسی چشمات قشنگ میبینه گلی
مامان آناهیتا
2 آذر 92 20:24
سلام عزیزم . می بخشید مسافرت بودم نتونستم بهتون سر بزنم . تاخیرمو ببخش. عکس هات خیلی ناز شدند مهربون دختر
مامانی
پاسخ
سلام خانومم / خواهش میکنم عزیز قدمت بر روی چشم ممنون از نگاه قشنگت
مامان آوا
2 آذر 92 23:02
روز میلادت مبارک رویا خانم . البته با تاخیر
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون و متشکر دوست عزیز و گلم
مادر کوثر
3 آذر 92 8:06
سلام سلام همهی تولدها بخصوص تولد تارا جون مبارک
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت بسیار از لطفت ممنون و متشکرم گلم
خواهرفرناز
3 آذر 92 8:32
اوا چرانظرمن ثبت نشده؟ من برم یه دور دیگه بخوانم یادم بیاد بنویسم بااجازه
مامانی
پاسخ
کدوم نظرت خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهرفرناز
3 آذر 92 8:39
تولد خودتون وداداش کوچیکه وبزرگه و2سالگی وبلاگتون مبارک تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــ دستهای خالی من را که پر ازبوسه های بهاری است وانرا تقدیم به تودختر پاییزی میکنم پذیراباش سایه ات مستدام زندگی ات زیبا خاطرت پایدار چرخ زندگیت همیشه چرخانروزگاربروفق مراد بازهم تولدت مبارک تولد تاراهم بازم مبارک چه عکسای خوشگلیه اخ اونجا که پولادستشه یاد اخ جون پولدارشدم افتادم چه زیبا طراحی کردی
مامانی
پاسخ
وااایییییییییییی ممنون مرسی متشکرم عزززززززززززیزم عزیزیمی خیلی خیلی قشنگ بود .پراز احساسات لطیف مرسی گلم دوستت دارم آره میبینی چه ذوقی میکنه
خواهرفرناز
3 آذر 92 8:39
همه متن نظرقبلیم فی البداهه از خودم بود
مامانی
پاسخ
تـــــــــــو مــــــــــحـــــــشـــــــــــری
مامان پریسا
3 آذر 92 22:42
یعنی شما و پریسا در یک روز متولد شدید.؟2 قلوهای ناهمسن.... تولدت مبارک عزیزم. ایشالله 120 ساله بشی. تولد داداش ها و همچنین وبلاگتون هم مبارک. عکس ها و طراحی های شما هم خیلی خوشکل هستن. افرین
مامانی
پاسخ
آری ما دوقلوهای ناهمسن هستیم /فکر کنم این یکی دخترت رو سالها پیش ازت دزدیدند ممنون دوست گلم خیلی گلی
مهتاب
13 آذر 92 15:45
سلام عزیزم چطوری تبریک میگم تولدت گرچه دیر
مامان نادیا و نلیا
15 آذر 92 18:20
هـــــــــــــــمه چی مبارک باشــــــــه...شاد باشید همیشهووووتارای نازنین رو ببوس
آریوبرزن
11 دی 92 21:23
من تولدمجید یادم است مبارک باشد.مجیدبچگیش خیلی باحال بود.البته اول سیاه بودولی بعداخوش تیپ شد.(جهت مزاح)
مامانی
پاسخ
حافظه خوبی داری ! خود من که یادم نمیاد داداشم سبزه هست ولی خوش تیپ و خوش قیافه است (اگه بشنوه چی بهش گفتی ....
ابجی رکسانا
3 بهمن 92 12:56
خیلی نازززززززززززززززه..هدیه خوبیه براتون.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری