شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 17 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

شروعی دوباره

1392/10/18 9:12
نویسنده : مامانی
1,550 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش : 18/10/92

سلام

دخترکم

امروز اومدم تا دوباره خاطراتت رو ثبت کنم .

یه شروع دوباره

هرچی تا حالا گذشته رو بیخیال میشیم و خیلی راحت رویدادهای از این به بعد رو باهم اینجا به یادگار می ذاریم .

پاییز که شروع میشه سرماخوردگیهای تو هم شروع میشه و بعدش هم تبدیل به آلرژی میشه و حداقل ماهی دوبار رو می برمت دکتر ، 30آذر که رفتیم هیچ دوباره دیشب هم بردمت دکتر  البته به غیر از سرفه علائم دیگه ای نداشتی ولی خوب به قول دکتر که میگه شما به خاطر اینکه همین یه دونه بچه رو دارین گیر دادین بهش و طفلی جرأت نداره تک سرفه ای بزنه !!!

چیکار کنیم خوب مادریم دیگه خجالت

*****************

یکی دوبار قصه حضرت ابراهیم رو برات تعریف کردم . چندروز پیش دوستت اومده بود خونه و تو هم داشتی همین قصه رو براش تعریف کردی تا رسیدی به اونجایی که میخواستی بگی فرشته بزرگ خدا جبرئیل اومد به ابراهیم بگه ....  بعد مکث کردی و چون اسم جبرئیل یادت نیومد گفتی : فرشته بزرگ خدا که اسمش تینکربل بود .... قهقهه  فکر کن !!!!  تینکربل به جای جبرئیل خنده

اینم تینکربل :

 

 

 

خوب برای شروع کافیه

امیدوارم ادامه داشته باشه

البته چندتایی عکس تو گوشیم دارم ولی هنوز رو سیستم نریختم

دخترکم از خدا میخوام همیشه سلامت و شاد باشی و هیچ بیماری و مریضی سراغت نیاد.

قلبدوست دارم عزیزکم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
18 دی 92 12:55
الهیییییی حس ِ مادرانه تو عشق است.. مااااادر وااااااااااای تینکربل! میبینم که هنوز استارت رو نزدی، ول کردی سوییچ رو! خودمو آماده کرده بودم واسه یه پست ِ پرملات شوخی میکنم عزیزم... خیلی هم خوب کاری میکنی که از همین اول کار خودت رو خسته نمیکنی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم موتورم هنوز گرم نشده استارت میزنم خاموش میشه فکر کنم کم کم بنویسم بهترباشه دیگه وب زده نمیشم
مامان اناهیتا
18 دی 92 23:41
سلام عزیزم چه صفحه خوشگلی شده ابرو بارون منتظر عکس ها هستم دلم براش تنگ شده
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم آره عاشق ابر و بارونم برای همین وبلاگمون رو بارونی کردیم چشم بانو
مامان(فاطمه ،گل بابا)
19 دی 92 11:11
سلام خدا رو شکر برای شروع دوباره شما تبریک به تارا برای داشتن مامانی شاد وپر انرژی که داره
مامانی
پاسخ
سلام بانو ممنون عزیزم امیدوارم ادامه دار باشه
مامان آوا
20 دی 92 17:56
سلام رویا جون . بالاخره اومدی شروع دوباره قشنگی داشته باشی.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم با دلگرمیهای شما پیش میرم
خواهرفرناز
20 دی 92 21:06
خوش اومدین
مامانی
پاسخ
مامان آرشيدا قند عسل
21 دی 92 15:08
تارا جون عزيزم ميشه اين فرشته تينكربل رو هم براي ما بفرستي ممنون ميشم خوب خدا رو شكر عزيزم كه دوباره اومدي اميدوارم مثل گذشته پربار پربار بياي وب
مامانی
پاسخ
قابل شما رو نداره / تینکربل مال شما ممنون از لطفت عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
21 دی 92 15:29
سلام گوگولی مگولی سلام نون تنوری سلام کتری و قوری سلام پری و حوری سلام پیرهن توری تو که سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه جوری؟
مامانی
پاسخ
هههههههههههههههههههههه خیلی باحالی دختر
مامان پریسا
23 دی 92 1:28
سلام رویا جون کار خوبی کردی دوباره شروع کردی. از سرما خوردگی نگو که امسال حسابی ما باهاش دست و پنجه نرم کردیم. باورت میشه از مهر تا حالا 7 بار...
مامانی
پاسخ
سلام مریم جون سرماخوردگی نگو عذاب بگو ما هم تو همین رده هستیم
مامان پریسا
23 دی 92 1:30
میگم چه خوبه که سریع یه جایگزین برای جبرئیل پیدا کرد
مامانی
پاسخ
آره خو تینکربل هم یه پریه دیگه دخترم فکر کرد اونم از فرشته های خداست
مامان آوا
23 دی 92 22:48
مامانی
پاسخ
خواهر فرناز
24 دی 92 11:55
سلام اومدم بهتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
مامانی
پاسخ
سلام خانومی خوش اومدی گلی
مامان آوا
24 دی 92 18:17
سلام عزیزم. خیلی قشنگ درست کردی رفتم تو دخملی دیدمش. حتما رای بهت میدم.
مامانی
پاسخ
سلام گلم مرسی چشمات قشنگ میبینه عزیزمممنونم خوشحال میشم
مامان سونيا
25 دی 92 9:49
سلام خوشحال شدم ديدم دو باره برگشتين اونم با تينكربل انشالله كه ديگه وب زده نشيد و ادامه بديد به نوشتن خاطرات تاراجون به زودي منتظر عكسهاش هستيم
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم ماهم با دیدن نظر شما خوشحال شدیم چشم به زودی میذارم
مادر کوثر
27 دی 92 21:42
سلام دوست خوبم ممنون از حضور و تبریکتون خیلی لطف کردین و خوشحال شدم تاراجون رو ببوسید
مامانی
پاسخ
سلام بانو خواهش میکنم عزیز قابل شما رو نداشت
مامان ترنم
28 دی 92 12:24
اين وروجكا كم نميارن . وقتي چيزي هم يادشون مي‌ره اينجوري سريع رفع و رجوعش مي‌كنن. راستي چه خوب كردي كه دوباره از نو شروع كردي.
مامانی
پاسخ
بله قسمت سرچ مغزشون خیلی فعاله
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
3 بهمن 92 11:19
سلام رای دادم لینکتونم کردم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون منم با افتخار لینکتون کردم
نهال
3 بهمن 92 17:52
سلام عزیزم . رای دادم به دختر نازت
مامانی
پاسخ
برما منت نهادی عزیزم دستت طلا
z8k0ZKSacf1Ge6QAIs5T_jgGTd9y8wFS6FB6cjezMDXpjvSticVnIpXKeS_Ga05X
3 بهمن 92 22:25
انجام شد
مامانی
پاسخ
نمیدونم کی هستی ولی قربان مرامت رفیق