شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 18 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

تاحالا وب زدگی شنیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/10/4 11:40
نویسنده : مامانی
1,740 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش: 4/10/92

درود و دوصد بدرود به همگی بای بای

 

وای خدایا اصلاً دستم به نوشتن نمیره نمیدونم چم شده نگران

نمیدونم افسردگی وبی گرفتم یا وب زده شدم !!!!!استرس

تقریباً هر روز به همه ی دوستان سر میزنم ولی اصلاً حس نوشتن ندارم کلافه

اینقده حرف تو دلم تلنبار شده که احساس میکنم چند کیلو اضافه وزن دارم .!!

اگه بنویسم خالی میشم و احساس سبکی میکنم ! اما.... اما .... نمیشه ...نوشتنم نمیادگریه

مثل دانش آموز تنبلی که مشقهاشو ننوشته و همینطور روی هم انباشته شده اند،  رخدادها و خاطرات این یک ماهه من و دخترم هم تو حافظه من روی هم تلنبار شده اند. نه میتونم ازشون بگذرم نه میتونم بنویسم !

شما تا حالا اینجوری شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

شایدهم باید همه شو بایگانی کنم و همین فردا دوباره و از نو شروع کنم!

امیدوارم اراده ام مرا یاری نماید! خیال باطل

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان تارا و باربد
4 دی 92 12:02
ای مامانی شیطونو لعنت کن بشین خاطراتتون رو بنویس فکر دل ما رو بکن خانوم
مامانی
پاسخ
سعی خودمو میکنم خانومی
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 دی 92 0:33
سلام رویا جان امیدوارم هر چه زودتر انرژی بگیری واسه ادامه ی ثبت ِ خاطرات و روزمرگی ها...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدوارم
مامان آناهیتا
5 دی 92 12:50
عزیزم دلم براتون تنگ شده بود . منتظرتیم
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم منم دلتنگتون شدم بسی الان میام پیشتون بوس
مامان آوا
6 دی 92 23:13
سلام رویا جون منم همین طور شدم. اینقدر بیخیال و تنبل شدم که اوا هم بهم گفت.به نظرت برای چی این جوری شدیم.؟؟
مامانی
پاسخ
سلام گلی فکر کنم افسردگیه واگیرداره و از طریق نی نی وبلاگ سرایت میکنه !
مامان ترنم
7 دی 92 8:29
تنبل نشو . اگر كمي همت كني و دست به كار بشي ديگه موتورت روشن مي‌شه و تا آخرش مي‌نويسي.
مامانی
پاسخ
آخه مشکل همین موتوره است که روشن نمیشه وگرنه تخت گاز رفتن رو بلدم
خواهر فرناز
8 دی 92 13:49
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
مامان (فاطمه گل بابا)
8 دی 92 23:54
صد در صد! منم دقیقا همینطورم خیلی ممنون که حس منو گفتی ابجی
مامانی
پاسخ
آخی شما هم ؟ الهی این بیماری رو از ما دور کن !
خواهرفرناز
9 دی 92 11:03
مامانی
پاسخ
تا اومدم به خودم بیام و نوشتن و شروع کنم .... نشد دیگه میخوایم بریم مسافرت تا آخر هفته ایشالا به زودی
مامان آرشيدا قند عسل
9 دی 92 11:22
بيا بهلمممممممممم كه از دل من نوشتييييييي
مامانی
پاسخ
ای وای به شماهم سرایت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکرکنم وب من ویروسیه هرکی میاد وب زده میشه
مامان پریسا
10 دی 92 19:20
تو میتونیتو قوی هستییالا یالا این هم کلی انرژی مثبت
مامانی
پاسخ
اوه چقدرررررررررررررررررررررررر انرژی !!!!!!!!!!!
مامان پریسا
10 دی 92 19:21
الان پست های پایین رو نگاه کردم دختر!!!! واقعا این همه وقت ننوشتی!!!!!
مامانی
پاسخ
بله به همین سادگی از دست رفتم
مامان (فاطمه، گل بابا)
11 دی 92 13:00
سلام ممنون از شما عزیزم
مامانی
پاسخ
آریوبرزن
11 دی 92 21:18
سلام.مامرتب به وبلاگ شماسرمی زنیم.اتفاقا وبلاگ شمابرای راهنمایی خانواده ها خیلی جالب است.می توانی ازخاطرات کودکی خودتون هم بنویسید تاجالب ترشود
مامانی
پاسخ
سلام قدم رنجه می فرمایید ای بابا حافظه ها دیگه یاری نمیکنه که بخوایم خاطرات کودکی خودمون رو یاد بیاریم
مامانی درسا
14 دی 92 7:29
عزیزم واسه منم پیش اومده که مدتی ننوشتم اما به این فکر کن که در آینده این خاطرات به روز نوشته چقدر دخترکتو خوشحال میکنی یه یا علی بگو و بسم الله
مامانی
پاسخ
سلام گلی میدونم ولی اراده ام رو از دست دادم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
15 دی 92 19:04
رفع نشده هنوز این وبلاگ زدگی ِ شما!؟؟؟
مامانی
پاسخ
دوران نقاهت رو طی میکنم
مامان آوا
16 دی 92 10:37
مامانی
پاسخ
مرسی از حضورت
8RxWWHTAXppaMdLKC_NkBi2hdBFPk9gwK64o0OZOMYRzuj8jZAymp8fZDXMEZDb8
17 دی 92 19:02
سلام رویا جون خوبی از مسافرت اومدین؟ خوش گذشته؟ نی نی وبلاگ 24 ساعت قطع بود الانم نمیدونم چه تغییراتی کرده هر جی سعی کردم چیزی نفهمیدم اومدم وبت سریع ببینم چه خبر کجایی چی کار میکنی؟دیدم هنوز نیومدی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مرسی من اومدم ولی نوشتنم نیومده من بهت میگم چه تغیراتی کرده : معلوم نیست کی به کیه اسمهاتونظرات مشخص نیست فکر کنم نی نی وبلاگ برای اینکه آلزایمر نگیریم کاری کرده که باید هی فکر کنیم و حدس بزنیم کی برامون نظر گذاشته !!! حدس میزنم باید فاطمه خانم باشی ؟
c1rBURbS0apekG7hYkxw8VMpvDBQ9ViNYc5yKp0wvWEwavw5gAyS8MkdGRYD6fH3
18 دی 92 7:39
دوره وب زدگيتون تموم نشده هنوز؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام نه متأسفانه یعنی چه ؟ نی نی وبلاگ چش شده ؟ نه اسم نظردهنده مشخصه نه آدرس وبش !!!!!! من از کجا بدونم این دوتا کامنت مال کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناسلامتی سیستم ارتقا پیدا کرده ها !!!1
خواهرفرناز
20 دی 92 21:10
رویا جونم سلام اره من بودم خودمم متوجه نبودم اسمم این طوری بعدا فهمیدم شرمنده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم نه گلی مشکل از شما نبوده تقصیر نی نی وبلاگ بوده