شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

تارا مانكن

1391/3/7 14:51
نویسنده : مامانی
705 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه من و تو و بابايي و مادربزرگ رفتيم خونه عمه صغري ، عصري كه ميخواستيم برگرديم زياد اصراركردند كه شام هم بمونيد ماهم هي بهانه مياورديم كه تو گفتي عمه مابايد بريم آخه من بايد برم خونه دوستم و باهاش بازي كنم وگرنه باهام قهر ميكنه !!!

*****************************************

سه شنبه هم عروسي دايي سجاده(پسرعموي من) يه روز لباس محلي مي پوشي يه روز لباس عروس بعدش تيپ اسپرت و.... مثل مانكنهاي فشن تي وي از اين سر اتاق با ادا و اطوار ميري اون سر اتاق و من هم كه تماشاچي و هي بايد نظر بدم (وااااااي لباس اين يكي چقد خوشگله ،اين يكي زياد بد نيست ، اون زشته و... ) وبالاخره لباس عروس رو انتخاب كردي ولي ... در صورتيكه من برات توربخرم و بلندترش كنم تا روي زمين برسه و شما هم با پرستيژ مخصوص عروس خانمها از دوطرف بگيريش و از زمين بلندش كني خلاصه منم تسليم شدم لباستو برات بلند بلند دوختم . حالا دو روز مانده به اجراي شوي عسلخانم بريم ببينيم مانكن مامان چيكار ميكنه؟

zibazibazibazibazibaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)