شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

روز شمار تولد دخملی

1391/7/15 22:13
نویسنده : مامانی
741 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چند روزی هست که قالب وبلاگمون نمایش داده  نمیشه !!!  علتشو نمیدونم و اخیراً هیچ کداشتباه و یا ویروسی  رو تو قسمت تنظیمات وارد نکرده ام !!! به هر حال میگذریم ...

فعلاً این قالب جدید تولدت مبارک رو میذارم تا چندین روز آینده بعد از تولد دخملی که فرصت داشته باشم و بتونم حسابی وبگردی کنم و یه قالب زیبا پیدا کنم.

اینروزها در تدارک تولد دخترم تارا هستم و اصلاً وقت نمیکنم بیام و خاطرات روزانه رو بنویسم.

بیشتر از هرچیزی درگیر خیاطی هستم چون میخوام ابتکار به خرج بدم و لباس پرنسسی که عسلکم دوست داره رو خودم براش بدوزم.

خانم هر روز یه نظر میده ، از جمله: بلند بلند تا رو زمین باشه تا من دوطرفشو بگیرم و بلند کنم و راه برم ...  یه دنباله هم داشته باشه که پشت سرم روی زمین کشیده بشه  ....  یه تاج واقعی مثل مال عروسها هم میخوام ....

واااااااااااااااای چقد خسته میشم واقعاً باید قدر خیاطها رو دونست . کارشون خیللللللللللللللی پرزحمته  حوصله میخواد در حد تیم ملی...

روز شمار تولد دخملی شروع شده ... تا ٢٤ مهر چند روز دیگه باقی مونده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 روز دیگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب(عمه آرتمیس)
13 مهر 91 23:22
سلام مامانی,قالب جدید مبارکه.وبتون قشنگ شده.راستی بابت تدارکات تولدهم خسته نباشید
بوووووووس برای خودت وتارای عزیزم


مرررررررررررررری گلی سی تا بوس برای شما و آرتمیس و آرشین
هرکدوم ده تا تقسیم کنید

آریوبرزن
14 مهر 91 21:20
پیشاپیش تولدتاراخانم مبارک باشد. ان شالله شاهدعروسی نوه اش هم باشید.


ممنون برادر گرامی و ارجمند.
تا اون موقع پیرزنها رو تو مجلس راه نمیدن!!!
مهتاب
15 مهر 91 8:23
سلام گلم پیشایش تولد شیرینی زندگیتو تبریک میگم . و واقعا خسته نباشی درکت میکنم


خیللللللللی ممنون عزیز دلم
مامان فافا
15 مهر 91 10:33
خسته نباشی مامانی
پیشاپیش تولد تارای عزیزم مبارک باشه


ممنونم خواهر عزیزم بوووووووووس برای فافایی عزیزم
رها
15 مهر 91 21:50
امروز 15 مهر ِ ، 9 روز مونده تا تولد آجـــــــــــــــــی تارای گل من


آره آجی گلم حیف که پیشمون نیستی جات خیلللللللللی خالیه
مادر کوثر
22 مهر 91 14:24
به به به
حتما لباسش و جشن تولدش دیدن دارهههههههه
منتظریم حسابی


جشن آنچنانی که نداریم یه جشن کوچولو برای شاد شدن دل دختری