شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

وبلاگمون یکساله شد

1391/8/23 17:06
نویسنده : مامانی
1,190 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

 

شکلکهای جالب آروین                                    ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

يكسال گذشت...

به همين زودي، به همين سادگي ، به همين آرومي به همين ... با همه تلخيلها و شيرينيها با همه سختيها و سادگيها با چشم برهم زدني روزهاي عمرمون اومدند و رفتند. و ما هيچي نفهميديم . اصلاً متوجه نشديم يكسال كي شروع شد كي تموم شد.

هميشه منتظر فردا و فرداها بوديم غافل از اينكه امروز همون فرداي ديروزمون بود و هميشه هم امروز رو يه جايي بين روزمرگيها فراموش كرديم و خودمان را نيز بين آمال و آرزوهاي دور و دراز از ياده برده ايم.

و به همين راحتي از امروزها، فرداها و سالها ميگذريم.

 آهاي ثانيه ها، دقيقه ها ، ساعتها ، لحظه اي درنگ نماييد. زمان متوقف شو به كجا چنين شتابان !!!

اندكي صبر كنيد ... مثل اينكه چيزي را در گذشته ام  جا گذاشته ام ! آهان بگذاريد خودم را پيدا بكنم . خود گم شده در من را خودي كه سالهاي سال با من و همراه من بود ولي من ناديده اش مي انگاشتم!!!

اينهمه سال من بودم بگذاريد لحظه اي هم خودم را دريابم. دلم براي خودم، روحم و سرمنشأم  خدايم تنگ شده !  اگر توانستم خودم را پيدا كنم او را هم مي يابم ، چون روحم تكه اي از روح اوست ،(من از روح خود در انسان دميده ام)... و چه جايگاه والايي دارم اگر درك كنم... مرا درياب اي حضرت عشق

   شکلکهای جالب آروین

دخترك رؤياهاي من ! اينگونه تو هر روز جلوي چشمم رشد ميكني بزرگ و بزرگ تر ميشي ومنم هرچه دارم بي دريغ نثار تو ميكنم تويي كه پاره تن مني و زندگيم به نفس تو بنده ...

  شکلکهای جالب آروین

يكسال از زماني كه اين دفتر خاطرات مجازي را براي دخترم تارا باز كرده ام مي گذرد.واقعاً به چشم بر هم زدني گذشت(وناگهان چه زود دير مي شود) الان كه مينويسم دارم فكر ميكنم واقعاً يكسال گذشت يا اين تصورات منه كه يكسال بعد رو به تصوير كشيده و شايد امروز همون روز اولي است كه شروع به نوشتن كردم؟؟؟؟؟؟!!! واااااااااااااي چرا من امروز اينطوري شدم ؟ شدم مثل اونوقتي كه يك كتاب فلسفي خونده بودم و تصوراتم نسبت به همه چيز تغيير كرده بود .همه اش فكر ميكردم يعني من الان واقعاً وجود دارم يا اينكه فقط تصوري هستم در خيال ديگري؟؟؟؟!!!!   ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ستاره زندگی
23 آبان 91 21:01
تولد یکسالگی وبت مبارک عزیزم


مامان کوثری
24 آبان 91 8:03
سلام عزیزم مهم نیست زمینه اش و نورش چه طور باشه تیپ و مدل کودک نازتون مهمه و البته لباسش خوب دیده بشه


سلام مرسی از توضیحاتتون
مامان کوثری
24 آبان 91 8:41
راستی یادم رفت بگم بگذارین تو وبلاگ خودتون و به من خبر بدین و یا کد عکسش رو برام بفرستین
مامان لنا
24 آبان 91 10:54
راست میگی رویا جون خیلی زود میگذره .
مامان لنا
24 آبان 91 10:58
خصوصی
دختر کابلی
24 آبان 91 13:51
سلام عزیزم
من میام و همه مطالبت را میخونم
اما
به خدا اینقدر سرعت اینتر نت افغانستان کمه که برای نظر گذاشتن بابام در میاد باید کم لطفی منو ببخشید
برای به روز شدن وب هم باید وقت کنم بیام و بنویسم اکا در حال حاضر خیلی از درسها عقب موندم
دوستتون دارم خیلی زیاد


میفهمم سرعت پایین بد دردیه قبلا که با dial up کار میکردم واقعا عذاب اور بود
رو درسات تمرکز کن ایشالا موفق باشی
مامان مهربد
24 آبان 91 14:26
مبارک باشه 1 سالگی خونه مجازیتون.ولی خداییش خیلی فیلسوفانه نوشته بودی.زیاد نفهمیدم چی به چی شد


آره همینطوریه وارد بحث فلسفه که بشی خودتم فراموش میکنی
مهتاب
24 آبان 91 21:36
جالب تبریک میگم وبلاگ منم 10آبان یکساله شد منم آبان پارسال با نینی وبلاگ آشنا شدم . حالا میگم کاش زودتر باهم آشنا میشدیم



عزیزمی جیییییییییگر
هدیه خدا
25 آبان 91 10:56
تولد یکسالگی وبلاگ مبارک.به امید ثبت بهترینها


ممنون دوست خوبم
مامان زهرا
25 آبان 91 15:11
سلام به سلامتی تارا جانم که برای خودش خانمی شده خاله هزارتا بوس به شما


ممنون عزیزم زهراجون رو ببوس
اجی سحر
25 آبان 91 22:15
سلام اجی جونم رویا وتارا تولد یکسالگی وبلاگتونو تبریک میگم


مرسی آجی
رها
25 آبان 91 23:27
یک سالگی وبت مبارک عزیزم
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:55
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن التماس دعا
مادر کوثر
27 آبان 91 16:25
یک ساله شدنتون مبارک


ممنونم عزیزم
مادر کوثر
27 آبان 91 16:28
آهنگ وبت خیلی عالیهههههههههههههههه


مرررررررررررررسی بانو
مامانی درسا
29 آبان 91 2:27
عجب راس میگی ها ..... عمرمون داره میگذره خودمون بیخبریم ..... انشاالله که همیشه به شیرینی بگذره .... یکسالگی وبتون هم مبارک


ممنونم خوشحال شدیم
طوبی
29 آبان 91 7:18
آره واقعا چه زود میگذره


برلب جوی نشین وگذر عمر ببین!!!
مامان آرشیدا قند عسل
29 آبان 91 8:35
یکساله شدن وبلاگتون مبارک امیدوارم همیشه پر باشه از شادی و حرفهای قشنگ.والبته عکسهای قشنگ


مررسی از حضورتون
مامان پریسا
7 آذر 91 16:18
تبریک میگم عزیزم.


ممنونم دوست عزیزم