شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

گشتی در دل طبیعت

1391/8/29 19:35
نویسنده : مامانی
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

این چند روزه نتمون بازهم دچار مشکل شده بود و نمیتونستم یه دل سیر بیام و وبگردی کنم فقط در حد یه تأیید نظری چیزی با بدبختی وصل میشد.

جمعه قبلی نه جمعه قبل ترش من و تارا و مادربزرگ رفتیم خونه عمه تارا /پسر عمه صغری ، آقا بهرام و خانمش گفتند بهتره ناهار رو ببریم بیرون تو دل طبیعت تا بچه ها هم (تارا و رضا)یه گشتی زده باشن /

خلاصه راهی شدیم و رفتیم / برای گرم کردن ناهار و درست کردن چایی یه آتیش خیللللللی خوشگل درست کردیم .چایی که روی آتیش درست بشه آااااااااااای خوردن داره!!! جاتون خالی بسیار خوش گذشت مخصوصاً قسمت جمع آوری هیزم و درست کردن آتیش

تارا باورش نمیشد میگفت مامان یعنی یه آتیش واقعی واقعی و بزرگ میخوای درست کنی؟؟؟؟؟؟

 

اینم وبلاگ رضا جونه : www.reza1388.niniweblog.com

اینم عکسا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (23)

مادر آیاتای
29 آبان 91 20:07
سلام. چند وقت بود سر نزده بودم، ماشاله تارا جونم قد کشیده و بزرگ شده. خدا حفظش کنه.هیشه به گردش. آتیش خیلی خوبه.مخصوصا وقتی هوا خنک باشه.


خیلی خوشحال شدم تشریف آوردین مرررررررسی
مهتاب
29 آبان 91 20:25
وای چایی آتشی منم عاشقشم رویا جون روزهای پاییزی خوبی داشته باشیی .


از جنس کدام نــــور بودی ستاره من؟
که جسارت بــــا تو بودن در من جنبید؟
و من چه عاشقانه به رویت لبخنـــــد زدم
…و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی
و ایـــــــن شد…
عاشقانه ی آرام “مـــن و تـــــو”


I LOVE YOU

مامان سونیا
1 آذر 91 9:19
انشاالله همیشه تفریح و ددر واقعا طبیعت روح آدم تازه میکنه مخصوصا اگر یک چای اتیشی هم توی روزهای پائیزی پاشنیش بشه روی ماه تارجونم رو ببوس


ممنون عزیزم جای همه تون چای نوشیدیم
اجی سحر
1 آذر 91 10:21
سلام همیشه به گشتن چه عکسایی اجی کوچولوم خوشگلن


جات خالی آجی سحر خوش سفر
مادر کوثر
1 آذر 91 13:49
به به به
چه تفریح خوبی
چه عکسای نازی
چه آتیش خوشگلی


سلام دوستم
کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟
تشریف بیارید منتظریم


برین کنار باسرعت نور اومدددددددددددم

فرناز
1 آذر 91 14:40
سلااااااام
ای ول ای وله............ ای ول
این تاراجونو................ ای ول
این طبیعتو................... ای ول
ای ول ای وله................. ای ول
چای آتیشی رو..................ای ول
جان من بگو........................ ای ول
خوب بازم بگو......................... ای ول
گردش رفتنو........................... ای ول
این جوجه کوچولو....................... ای ول
میگه رضا جونه........................... ای ول
ای ول ای وله.............................. ای ول
بابا همش بگو................................ ای ول
همیشه به گشت و گذار و شادی



بابا ای ول به تو که همه فن حریفی/ اون از رقصت اینم از شعر و شاعریت دیگه چی داری برای رونمایی

زینب(عمه آرتمیس)
1 آذر 91 14:46
سلام رویاجون,مرسی که همیشه به ماسرمی زنی
انشالله همیشه ودرهمه حال شادوخوشبخت باشید


ممنونم عزیزم برای اینه که دوستون داریم
مامان تارا و باربد
2 آذر 91 9:42
سلام گلم خوبی همیشه به گردش امیدوارم همیشه خوش و خندون باشی عکسا خیلی عالیه ببوس تارا خانمو


ممنون عزیزم
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
6 آذر 91 1:04
آخ جون آتیش بازی دخملیـــــــــ شکلکــــــــــــ از شما تشکر فراوون داره که ما رو به دوستی پذیرفتید
طوبی
6 آذر 91 21:32
سلام رویاجون، وای که چقد هوس طبیعت کردم اونم از نوع دونفره!


خوب بزنین به دل طبیعت عزیزم
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
6 آذر 91 23:12
من بهبهانی نیستم.........از همسایه هاتونم


منم بهبهانی نیستم/ میشه بگین شما کجایی هستین؟
مامان آرشیدا قند عسل
7 آذر 91 13:51
همیشه به گشت و گذار خوش باشید.


ممنون گلم
مامان پریسا
7 آذر 91 16:18
همیشه خوش باشید عزیزم.
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
7 آذر 91 20:19
پس اینم تنگ دیله لابد


وایییییییی تنگ دیل رو هم بلدی کجاست؟!!!!! بگو دیگه خیلی کنجکاو شدم بدونم اهل کجایی فضولیم اساسی گل کرده
محمد
10 آذر 91 14:54
شادباشید وسلامت


ممنون از حضور پرمهرتون
ستاره زندگی
12 آذر 91 15:50
همیشه به گردش عزیزم
معلومه به تارا خانم خوش گذشته


مرسی گلم /کجا بودی این چند وقته؟
سحر مامان اهورا
13 آذر 91 15:50
سلام مامان سورنا بلا هستم عکس تارا رو تو مسابقه فشن دیدم وبهش رای دادم .راستی چرا به ما سر نمیزنی


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم دوباره بهم سر زدین مرررسی بابت رای
romina
13 آذر 91 15:51
دورش بگردم الهي
چه گلدختر نازي داري


خدانکنه خانومی ممنون از نظر پرمهرتون
romina
13 آذر 91 18:16
فدات بشم عزيزم

ممنون كه اومدي وبلاگ مهرسام جوني
ولي عزيزم اون نيني ما نبود
نيني دختر عمم بود

ايشالا برادر زاده ي من اول اسفند به دنيا مياد


ایشالا به خوشی و سلامتی به دنیا بیاد/
romina
13 آذر 91 18:38
ميدونم گيج شدي عزيزم

من رومينا هستم
عمه ي برادرزادم كه قراره به دنيا بياد و براش وبلاگ زدم

اسم برادرزادم مهرسامه كه ميخواد اسنفد به دنيا بياد
ولي چون قبل از اينكه جنسيتش معلوم بشه نميدونستيم چي صداش بزنيم
اسمشو گذاشتيم رها


بعععععععععله حالا فهمیدم اوکی

ستاره زمینی
15 آذر 91 16:29
ای ول چایی اتشی وای چه مزه ای داره ....خوش بگذره عزیزم
همیشه به گشت و گذار و تفریح...


چه عجب خانم گل رخ نمایاندین؟
ستاره زمینی
15 آذر 91 16:30
مادر بزرگ
7 آذر 93 20:14
سلام عزیزم وب خوبی دارید خوشحال میشم به ما هم سری بزنید با اجازتون لینگتان کردم
مامانی
پاسخ
سلام مادربزرگ مهربون مرسی به ما سر زدین چشم ماهم لینکتون کردیم