شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

نظر سنجی...

1392/4/1 22:19
نویسنده : مامانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش ١/٤/٩٢

 

من از طرف 2 دوست به این مسابقه نظر سنجی دعوت شدم

١- خواهر فرناز جون  ٢- مامان نرگس جون   تشکرات دوست جونی ها قلب

 

اگر ماهی از سال بودم...

آبان ماچ

اگر روزی از هفته بودم...

پنج شنبه ... چون نمیخواد برای فردا ناهار بپزماوه

اگر عدد بودم...

عدد ٧

 

اگر نوشیدنی بودم...

یه دوغ تگری محلی پراز گیاهان خوشبوی کوهی تو یه روز گرم تابستونی 

اگر ثواب بودم...

گره گشایی از کار نیازمندان 

اگر درخت بودم...

درخت گیلاس پراز شکوفه تو روزهای بهاری

اگر میوه بودم...

انگور ... زردآلو

اگه گل بودم..

گل محمدی صورتی

اگه آب و هوا بودم...

آب و هوای بارانی

اگه رنگ بودم...

صورتی و سفید

 اگه پرنده بودم...

طاووس


اگه صدا بودم...

صدای ربنای استاد شجریان هنگام اذان مغرب ماه رمضان 

اگه ساز بودم...

سه تار 

اگه عضوی از بدن بودم...

چشم

اگه بخشی از طبیعت بودم...

 بــــــــاران

اگه یک حس بودم..

عشق و دوست داشتن

همه ی دوستای لینک شده هرکس دوست داره دعوته ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرشيدا قند عسل
2 تیر 92 10:32
چه جوابهاي قشنگي دادي هر چي گشتم يه چيزي واست دربيارم جور نشد ديگه


خوبه بالاخره یه جا کم آوردی نه ؟
مامان سونیا
2 تیر 92 14:54
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید ولادت امام زمان(ع) مبارک باد
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
5 تیر 92 9:46
درخت و عضو بدن و حس رو مثه هم جواب دادیم ...




ای بابا این بکگراندت که نمیذاره ما بیایم تو وبت
خیلی سنگین شده نوشته ها روی زمینه نمایش داده میشه یه کاری کن ...
مامان ترنم
5 تیر 92 13:56
چه جالب منم تو اين نظرسنجي شركت كردم و از اون جالبتر اينكه ميوه ، روز هفته و عضوي از بدن رو مثل هم جواب داديم.


دل به دل راه داره
ارلا
6 تیر 92 13:36
واااااااااااااااااااااای چه دخملی داری


بــــــــــــــــــله همچین دخملی دارم من
مرسی از حضورت
خواهر فرناز
6 تیر 92 14:50
چه جالب
اب وهوا وعضو بدنمون مثل هم میمونه
ممنون دعوتم را قبول کردی


خواهش میکنم عزیز مگه میشه دعوت شما رو اجابت نکرد؟
مامان پریسا
6 تیر 92 16:18
جالب بود

چرا اومدی عصبانی بودی؟


خبری ازت نیست پست هم نمیذاری که ....
مامان آینده یه فسقلی
7 تیر 92 0:50
به دستور شما،
کاغذ دیواری وبلاگ برداشته شد، حالا پاشو بیا ببین


اومدم حالا بهتر شده دستت درد نکنه
ستاره زمینی
10 تیر 92 23:01
خیلی پست جالبیه خیلی خوشم اومد.


خوشحالم که خوشحالی عزیزکم
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 2:46
میشه بیای وبم و به من رای بدی کد 199 هستم باید این کد و به شماره 20008080200 ارسال کنید این کارو میکنید پس حنما بهم خبر بدید ممنونم