شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

تولد عزیزکانم

1392/5/26 22:22
نویسنده : مامانی
2,422 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش:24/5/92

سلام به همه ی دوستان عزیزم (ایندفعه مخاطبم فقط یه نفر نبود... قابل توجه بعضیها نیشخند

این پست رو علی الحساب داشته باشین تا سر فرصت بیام و روده درازی کنم گاوچران

**یه معذرت خواهی در پی نوشت***

Fantastic Birthday  Graphic

امروز تولد الناز جونم خواهر زاده عزیزم بود که از قضا به طور اتفاقی با بابا و مامانم اومد خونه مون و من و تارا هم در یک اقدام غافلگیرانه براش کیک پختیم و سورپرایزش کردیم. الی خانم اولین نوه ی پدر و مادرم هستش که خیلی دوستش داریم .

نایت اسکین

 

 

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

 


 

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

 


 

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

 

و چند روز پیش 19 مرداد هم تولد جیگر عمه پارمیس خانوم بود

 

 

 

  صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس ِبودنت مبارک

 

تزئین روش افتضاح شدآخ

این عکس هم به خاطر مسائل امنیتی سانسور شد

 

معذرت خواهی نوشت:

6 مرداد تولد دخترعمه گل و بسیار عزیزم رها خانومی بود که هم همون روز تولدش فراموش کردم

 بهش تبریک بگم و هم تو این پست یادم رفت بنویسم که اونم از متولدین این ماهه

خلاصه رها گلی امسال حسابی پیشت شرمنده شدم....ناراحت معلومه آلزایمرم عود کرده خجالت

 

ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﻔﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﻧﯿﺴﺖ .

قلبرهای عزیزم تولدت هزاران بار مبارکقلب

totalgifs.com rosas gif gif 66.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مرداد 92 1:26
اوووووووووووو

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



مبارک مبارک تفلدت مبارک ....

مررررررررررررسی
ممنون
دست دست حالا بیا وسط

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مرداد 92 1:27



یعنی این تــــــزئین ِ حــــــــرفه ای ِ روی کیک منو کُــشته ...

* * * *

به من چه؟! خودتون گفتین، من هم دقتم رفت بالا


لعنت به دهانی که بی موقع باز شود
نمیدونم میمردم این خطو نمینوشتم مردم چشماشون باز بشه

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
25 مرداد 92 1:32
واااا... کی بیاد وسط؟!!!

خواهر ول کن نصفه شبی.... میان میگیرنمون هااااااااا

* * * *

واااا، چرا لعنت؟

اتفاقا این صاف و سادگی شما رو می رسونه بانووووو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( ستاد ِ تسکین دهنده ی وجدان های داغون )


بابا بیا وسط کی به کیه برادران انتظامی الان خوابن

ای جان چقدر روحیه ام تسکین یافت
خواب گو
25 مرداد 92 2:06
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنون از حسن توجه تون
خواهر فرناز
25 مرداد 92 11:28
سلام
به به تولدت مبارک
خصوصی دارین گلم


ممنون عزیزم
چشم
ستاره زمینی
25 مرداد 92 13:02
عزیزم خیلی دلم تنگ شده بود خوشحالم که تونستم بازم چهره معصومت راببینم البته عکس
مبارک باشه تولد گلهای زیبا الناز و پارمیس خانمی.
افرین چه کیک خوشمزه ای از شکلش معلومه که خوشمزه است.


مرسی از اینکه بهمون سر زدی با اینکه سرت شلوغه
پارمیس و الناز هم از شما بابت تبریک تشکر میکنن
ستاره زمینی
25 مرداد 92 13:02



خودت گلی خانومی
ستاره زمینی
25 مرداد 92 13:03





مامان مرضیه
25 مرداد 92 14:05
تولد الناز جون و پارمیس کوچولو مبارک همیشه به خوشی کیک تولدم خوب شده کجاش افتضاحه خانمی هم عمه خوبی و خاله مهربون دیگه چی میخوان اینا


ممنونم مامان مرضیه گل
آره دیگه همچین عمه و خاله ماهی هستم من !!!
مامان آرشيدا قند عسل
26 مرداد 92 8:19
آخ جون پست جديد اونم چه پستي تولدي تولد اين دوتا جيگر مبارك چه خوش تيپم هستن دو تاشون آقا ما داريم ميميريم از فضولي ببينيم اون مسائل امنيتيه چي بوده نه كيكت خيلي هم قشنگه اصل قلب مهربونه كه تو داري عزيزممممم

ممنون از تبریکت خانومی
مسائل امنیتی : خوو حتما یه نفر اونجا تو عکسه بوده که نمیشه دیده بشه دیگه
مرسی عزززززززززیزم
رها
26 مرداد 92 9:13
6 مرداد


آقا ما شرمنده شدیم در حد المپیک
خواهر فرناز
27 مرداد 92 11:24
رویا جون با اسم خواهر زمستانی من دوست د اشتی لینک کن
راستی چه رمزی بذارم که هم راحت بتوانید پیداش کنید هم غیر از دوستان کسی بهش دسترسی نداشته باشه؟!!!!
میای وب جواب بدی؟


به روی تیام
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مرداد 92 13:26
چرا رفتی گفتی رمز ِ وبلاگ ِ دختر مردم آسونه و زود لو میره؟!!!

خواهر فرناز رو میگمااااا ...

آخه این همه عدد و حروف و رمز توی دنیا، کی میتونه اینو حدس بزنه آخه؟!




خووووو حالا بیا و خوبی کن !!!!
گفتم حالا که میخواد سری باشه و ویروسها به وبش حمله نکنن باید انتی ویروسش خیلی قوی باشه دیگه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 مرداد 92 22:51
چرا توی نی نی گپ یهو میری رو سایلنت؟


عصری که نت قطع شد تا ساعت 8
بعدش که اومدم دیدم نیستی منتظر شدم خبری نشد رفتم سریال ببینم و ناهار فردامو پختم و الان که اومدم باز نیستی؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 مرداد 92 1:17
نه پس،

توقع داشتی تا صبح واستادم ببینم شاهزاده خانووووم کی کارهاشونو انجام میدن و سریالشونو ببین، بیان؟

خب من هم کار دارم مثه بعضیاااااااااااااا باید ناهار فردای همسری رو حاضر کنم دیگه




شاهزاده خانوم خودتی ...باور کن دیشب تو خواب هم داشتم باهات چت میکردم خخخخخخخخخخ
مامان ترنم
28 مرداد 92 12:05
هوووووررررررررررررراااااااااا به اين همه تولد.
ماماني هنرمند بازم هنرنمايي كردي وكيك خوشمزه پختي.


مرسی دوست جونی
کیک بعضیها رو دیدیم حسودیمون شد خدا هم مناسبتشو رسوند تا آرزو به دل نمونیم خخخخخخخخخ
ستاره زندگی
28 مرداد 92 18:07
سلام رسیدن بخیر،خوبه یه تولد شد که شما پست بزاری

می میخوای بیاییی روده درازی کنی،نمیدونم؟(خب چرا ناراحت میشی خودت از این اصطلاح استفاده کردی!)

اگر وقت کردی یه سری بما هم بزن خانم خوش سلیقه



حالادست دستبرای تولدها دیگه!!!!!




سلام عزیزم ممنونم

کجاشو دیدی حالا پست رو میذارم ببینم توان داری تا آخرشو بخونی؟
(قهقهه)

مامان سونیا
29 مرداد 92 14:16
تولد مبارک تولد مبارک
تولد الناز خانم که ماشالله چقدرم به تارجون شبیه مبارک باشهم هم رهاجون هر دوتا 120ساله بشید الهی


ممنون از آرزوی قشنگت ایشالا شما و خانواده محترمتون هم همیشه سلامت باشید
مامان سونیا
29 مرداد 92 17:48
پس نظر من کو چرا این روزها من برای هرکسی نظر میگذارم قبل از اینکه بخوندش خود به خود حذف میشه این نتم با ما دشمنی داره والا به قرعان

حالا بازم تبریک میگم انشالله این نظرم حذف نشه


اینو خوب اومدی منم برای بعضی از دوستان نظر میذارم ثبت نمیشه البته فکر کنم مشکل بلاگفاست نه نی نی وبلاگ
نظر قبلیتو هم داریم عزیزم ولی نت قطع شد نتونستم تاییدش کنم
رها
30 مرداد 92 8:00
خواهش می کنم خواهش می کنم، نفرمایید

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی آجی گل من

تولد تو ولی از ذهن من پاک نمیشه، بس که آجی دوس داشتییی هستی!

بازم ممنون آجی جونم




نه دیگه شرمنده شدم رفت

اونروز اومدیم خونه تون از دلت دربیاریم رفته بودی... تارا یه هدیه کوچولوی ناقابل برات داشت


مهتاب
3 شهریور 92 23:01

   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

تولدتون مبارک همیشه شاد باشید


از تبریک و کامنت زیبات متشکریم خاله مهتاب مهربون
مامان پریسا
4 شهریور 92 7:15
من هم با کلی تاخیر تولد خانم خوشکلا رو تبریک میگم.


ممنون گلم