شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 29 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

تارا پیکاسو می شود

1391/10/4 23:12
نویسنده : مامانی
1,742 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

اینروزا تارا خانم واسه خودش یه پا پیکاسو شده و از هر فرصتی برای نقاشی کشیدن استفاده میکنه

برگهای دفترای نقاشیش که به اتمام رسید رفت سراغ سر رسید من / سررسیدی که از هفت سال پیش تارالان داشتمش و توش یه سری شعر و متنهای زیبا یادداشت کرده بودم. التماس کنان با توروخدا توروخدا گفتنش رضایتم رو گرفت و شروع کرد به نقاشی .... در مدت چهار روز پروژه رو تمام کرد و تمام برگهای سررسید رو نقاشی کرد.

البته چندتا سفارش هم پذیرفت از جمله پرتره رها جون و آقا میثم و سحر خانم که در زیر می بینیم:

انگاری دارن به هم دهن کجی میکنن!!!

رها جون زودتر بیاین پرتره تون رو  تحویل بگیرین وگرنه میذاریم برای فروش!!!

 

 

اینم تابلوی سحر جان دخترعمه و نامزد داداشم که تو لباس عروسی کشیدششِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

اینی که روی سرشه تاجشه (فکرنکنین براش شاخ کشیده )http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

رها
4 دی 91 23:23
به به! چه نقاشی ای کشیده آفرین به تارای گل من نقاشیش حسابی پیشرفت کرده ماچ تپل برای تارای عزیزم خیلی خوشگل کشیده مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی تارا جونم یعنی من عاشق اون دامن قرمزایم که برای من کشیده کفشای پاشنه بلندم
رها
4 دی 91 23:25
عروس خانم با دامن رنگاوارنگ! عزیز منه این نقاش کوچولو
مامان آرشیدا قند عسل
5 دی 91 8:32
هوییییییییییییییااااااااااااااا برای تارا پیکاسوی خودم نقاشیهات خوشگلن خیلی عزیزم آفرین به تو که اینهمه به نقاشی علاقمندی معلومه روح حساس و لطیفی داری!!!


ممنون خاله جان / آره دیگه به مامانش رفته
اجی سحر
5 دی 91 10:40
سلام . بابا چقده خشگل شدم تولباس عروسم چقده تاجم خشگله . تاراجونم اجی خوشگلم چقده نقاشیت قشنگه ...
آفرین تاتالی من


قابل نداره /اینهمه دغدغه لباس عروس داشتی بیا اینم لباست دیگه چی میخوای؟
اجی سحر
5 دی 91 10:41
اجی رها و آقا میثمم خیلللللللللللللی باحال شدن


مهتاب
5 دی 91 14:09
وای چه قدر جالب نمیدونم چرا دخملی ها همیشه دوست دارند پرنسس بکشن با تاژ جالب دخترم یک پسر خاله داره که همیشه دوست داره هیولا بکشه با دندونهای بزرگ وقتی نقاشی ورفتار پسرهای هم سن دخملم میبینم خدا رو هزار مرتبه بخاطر دادن این دخملی با احساس شکر میکنم شما چطور؟


من که عاشق دخترا هستم / احساس میکنم نمیتونم پسر داشته باشم !!!
ستاره زندگی
5 دی 91 16:09
قربون نقاش کوچولو


ممنون خاله جون
ستاره زندگی
5 دی 91 16:10
دوست داری بدونی ستاره در ماه گذشته چندتا کیک خورده!؟


چرا که نه الان میام
معصومه
5 دی 91 22:51
سلام وبلاگ زييبايي دارين لطفا ب ماهم سربزنين ب كمكتون واسه انتخاب اسم نيازدارم
مادر کوثر
6 دی 91 15:17




آفرییییییییییییییییییییییییین

تشریف بیارید


چششششششششششم
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 22:34
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O
چقدر خوشگل نقاشی کشیدی عزیزم.


ممنون از حضورتون دوست خوبم
مامان پریسا
7 دی 91 1:32
سلام رویا جون.
کم کم با کمبود برگه مواجه میشی مراقب باش


دقيقاً هردفتر نقاشي رو فوقش يه هفته داشته باشه
مامان پریسا
7 دی 91 1:33
ما که در به در دنبال مطلب هستیم. باز هم خوش به حال شمااااااا
ستاره زندگی
7 دی 91 10:46
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.
نرگس مامان طاها و تارا
7 دی 91 12:28
عزيزم ماشالا به اين هنرمند كوچولو
مامان سونیا
7 دی 91 16:46
به به به خانم پیکاسو خیلی قشنگه کارت احسنت
مهتاب
7 دی 91 21:23
کی گفته یادت نیستم همیشه به یادتم

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه . روزای زمستونیت قشنگ.


آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی تا همیشه بدون غم بمانی


عــــــــــزیـــــــــزمــــــــــی
دُخـملـیـــــــــ ـ✿
9 دی 91 2:23
حتما اینم تمبون قریشه..............


نه یعنی لباس عروسه البته رنگین کمونی رنگ میکنه
مادر کوثر
9 دی 91 9:34
ممنون از حضور و نظرات خوشگلتون
بازم بروزییییییییییییییییییییییم


بروی چشم خدمت میرسیم
مامان مهربد
9 دی 91 10:03
براوو دختر گل با این همه هنر
مامان آرشیدا قند عسل
9 دی 91 11:37
پروردگارا......
هم تو روز را میسازی هم روزگار ر ا، امروز را برای کسانی که دوستشان دارم زیباتر بساز.


خیلی زیبا بود ممنونم گلی
zahra
9 دی 91 18:18
الهی قربون خودشو ونقاشیاش
عزیز باز نمیشن عکسا...اپلودکن


باشه سر فرصت بیام چشم
محمد
10 دی 91 14:13
ای ول به تارا خانم گل
مادر کوثر
10 دی 91 17:37
زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست....


زیباست ممنون از حضورتون
مامان تارا و باربد
13 دی 91 8:50
به به نقاش باشی گل چه رنگای شادی آفرین به تارا خانوم گل
هدیه خدا
16 دی 91 19:18
عزیزم چه نقاشیهایی جالب و باحالی. آفـــــــــــــرین


ممنون دوست عزیز
کیارش
17 دی 91 20:03
سلام تارا جون من وبلاگتو لینک کردم خوشحال میشم با هم دوست بشیم
میدونستی خیلی دوست داشتنی هستی



خواهش میکنیم شاهزاده/ شماهم باافتخار لینک شدین
سحر مامان اهورا
18 دی 91 10:12
سلام تاتالی
نقاسیهات خیلی خوب بود شبیه مامان هاج زنبور عسل شده....
2تا امتحان پشت هم داشتم فرصت نکردم بیام بهت سر بزنم حسابی برا خودت پیکاسو شدی...


چه جالب اولین نفری هستی که فهمیدی تاتالی نام مستعار تاراست
ilijoon
29 دی 91 17:17
چقده زيبا نقاشي ميكشي جيگر ماشاالله تو نقاشي هم كاملا با استعدادي موفق باشي گلم
ilijoon
29 دی 91 17:18