شاهدخت تاراشاهدخت تارا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
بهنود جانبهنود جان، تا این لحظه: 6 سال و 25 روز سن داره

دخترم تارا ***پسرم بهنود

آشپزیه مامان من داره؟؟؟؟

1392/3/2 0:09
نویسنده : مامانی
1,436 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نگارش ١/٣/٩٢

سلام به عسلکم

این پست خلاصه وار رو از من بپذیر چرا که اینروزها حس نوشتن بهم دست نمیده

چندروز پیش دستور یه پخت دونات سیب( اینجا ) رو از تو وبلاگ کوثر جون برداشتم و یه روز عصر برات درستش کردم / وقتی آوردم برات که نوش جان کنی یه کم ازش مزه کردی و ترجیح دادی که نخوری و اصلا خوشت نیومد / راستش خودم هم زیاد خوشم نیومد نه اینکه وسطش حلقه های سیب بود مثل این می موند که وسط شیرینی خمیر باشه

خلاصه رفتیم و از مایه خمیر بدون حلقه های سیب برات تو روغن سرخ کردم ولی بازهم یه دونه کوچیک بیشتر نخوردی / خورد تو ذوقم آخه مامانه تو داری !!!

یهو گفتی مامان برام کیکش کن / دیدم بد فکری نیست بقیه مایه رو یه کم آرد و روغن و شکر اضافه کردم و یه کیک کوچولو برات پختم . خوشبختانه این یکی رو دوست داشتی و بازهم طبق معمول شمعهای تولد روش گذاشتی و چندتا از عروسکها و لباسهاتو کادو کردی و گذاشتی و گفتی حالا بیا ازم فیلم و عکس بگیر

عکسها رو میذارم تو ادامه مطلب .....

 

 

 

اینجا پارک نزدیک خونه مونه همون روز عصرش رفته بودیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محمد
2 خرداد 92 11:26
ولادت حضرت علی (ع) بر مردان خانواده تان مبارک باد


همچنین بر شما مبارک باد
سجاد
2 خرداد 92 14:18
فرقی نمی کند چطور بودنش,

دور یا نزدیک بودنش, پیر و جوان بودنش, خندان و اخمو بودنش ..

همین که هست

دلگرمی من را کافیست ....

صدای گامهای پدر به من آرامش میدهد

حتی زمانی که با صدای عصایش همخوانی میکنند

دوستت دارم ای مهربان، پر صلابت، پــــــــــــدر




بسیار زیبا /ممنون از حضورتون
مامان(فاطمه،گل بابا)
3 خرداد 92 0:27




ممنونم

مامان ترنم
3 خرداد 92 12:12
واقعا آفرین به این همه حوصله. یه خمیر رو سه مدل درست کردی؟
اگه من بودم که همون دفعه اول دیگه ادام نمی دادم. ولی خوبه دیگه دستت اومد چطوری درستش کنی.


سعی و تلاش ما جلب رضایت شاهدخت می باشد و بس
مامان آوا
4 خرداد 92 7:49
آفرین به مامانی و خانم کوچولو دستتون درد نکنه خیلی خوشمزه بودما که لذت بردیم


بفرمایید نوش جان
مامان آرشيدا قند عسل
4 خرداد 92 8:24
اولا خيلي دلش هم بخواد !!! والا مامان پاشده واسش درست كرد ه كلا اين دوناتها خوشمزه نيستند منم يه سري درست كردم از شما چه پنهون خودمم نتونستم بخورم ازشون!!
بعدش هم ميگم شما هميشه تو خونتون شمع تولد مبارك دارين كه تا دختري هوس ميكنه سريع آماده واسه فوت كردن رو كيكن؟!!! عزيز دلم كه اينهمه تولد دوست داري خو اين چه كاريه مامان خانوم سالي دوبار واسش تولد بگير ديگه يه قمري يه خورشيدي !! والا بوسسسسسسس براي تو كه خيلي خوردني هستي.


سالی دوبار چیه خواهر هروقت کیک می پزیم تولد خانومه و شمعهای تولدشو هنوز دارم اونا رو هم میذاریم و فوت میکنه
مامان سونیا
4 خرداد 92 10:17
به به مامانی هنرمند با یک مواد سه مدل خوراکی دسته کرد تا بلاخره تارخانم یکیش رو پسنیدیه کیکه که قیافش خیلی خوشگله حتما مزشم مثل قیافش بوده دیگه

ببوس این دخملی عشق تولد رو


لطف داری خاله مهربون
رها
4 خرداد 92 12:45
عزیز منی تارا جونم
دست آجی رویای گل دوست داشتنی پر حوصله ی خودم درد نکنه که واسه تارا جونم کیک پخت که تولد بگیره


سلام آجی جونم خوبی؟
دیروز افشان اومد خونه مون نمیدونی تارا چقدر از دیدنش خوشحال شد توهم بیا دیگه
مامان آناهیتا
4 خرداد 92 13:18
سلام مامان هنرمند خیلی جالب بود نا امیدی تو کارت نیست خوشم میاد
رها
5 خرداد 92 14:18
افشان برام تعریف کرد
ایشالا تیر میایم


ایشالا به سلامتی بوووووووووووووووس
مامان پریسا
20 خرداد 92 0:32
سلام رویا جون کلی عقب افتادم از همین جا شروع میکنم:


به به به تارا خانم که به مامان ایده میده که خرابکاراشو چطور راست و ریست کنه


آره والا از صدقه سری دخملی یه چیزایی یاد میگیریم